2013.07.31.

A2pas – az Auchan városi koncepciója

Az új üzlettípus lehet a francia csoport növekedésének következő motorja.

Az ”A2pas” egy új koncepció az ”ultra-lokális” városi kiskereskedelemben. A nagyobb városok és települések szívében az innovatív és színes kialakítású A2pas áruházak kevesebb mint 500 négyzetméteres területen kínálják a kb. hétezres termékpalettájukat. A termékek között található 300 sajátmárkás élelmiszer, biotermékek és olcsó, 1 eurós áruk is. Az Auchan hagyományos, külvárosi hipermarketeivel szemben az A2pas üzletek elsősorban a nagyvárosi, gyors és egyszerű bevásárlást teszik lehetővé a lakóhelyhez közel. Az áruházlánc 50 új üzlet megnyitását tervezi 2015-ig, többnyire franchise partnerek bevonásával.

A2pas üzlet Fotó Auchan

Az Auchan Csoport jelenleg közel 1400 hipermarketet és szupermarketet működtet összesen 12 országban.

Az A2pas az Auchan válasza a helyi, kisebb élelmiszerüzletek iránt növekvő piaci igényre, és egyben ez lehet a csoport növekedésének a motorja a jövőben. A próbaegység 2011-es elindítása óta már több üzlet is nyílt Párizsban, Lille-ben és Lyonban, a hálózat - részben franchise rendszerben - most a francia regionális központokban és nagyvárosokban kezdi meg a márka fejlesztését, majd idővel kiterjesztheti a koncepciót a nemzetközi piacokra, köztük Magyarországra is.

Az Auchan Magyarországon 1998-ban nyitotta meg első áruházát, jelenleg - a tavaly felvásárolt 7 Cora áruházzal - összesen 19 egységgel rendelkezik. 2012-ben az áruházlánc forgalma 300 milliárd forint volt és több mint 36 millió vásárlót szolgált ki az év során.

A2pas – az Auchan városi koncepciója

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank