Megkezdődtek Közép - és Kelet Európa legnagyobb franchise rendezvényének előkészületei. A Franchise Expo 2013 idén a lengyelországi PROFIT system szervezésében október 17-19. között kerül megrendezésre Varsóban. Az előzetes felmérések alapján a tavalyi kiállítói létszám 20 százalékos növekedésére, azaz több mint 120 vállalat részvételére számítanak idén a szervezők. Az elmúlt évek tapasztalatai azt mutatják, hogy a franchise vásár kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy a külföldi piacok felé nyitó hálózatok személyes kapcsolatba kerüljenek azokkal a vállalkozókkal, akik franchise rendszerben indítanának saját vállalkozást vagy fejlesztenék már meglévő üzletüket.
A tavalyi rekord számú 7000 érdeklődő után, a rendezők idén már 8000 franchise jog megvásárlásában érdekelt látogatót várnak a háromnapos rendezvényre. „Ez az egyetlen olyan esemény az évben, amikor ilyen nagyszámban gyűlnek össze egy helyen franchise rendszergazdák és potenciális a franchise partnerek, akiket érdekel saját vállalkozásuk beindítása, fejlesztése vagy a kapcsolódó franchise-nak szentelt programok, előadássorozatok” – mondta el Arkadiusz Słodkowski, a rendező PROFIT system igazgatósági tagja.
Mint minden évben, várhatóan idén is az étterem szektor képviselői lesznek jelen a legnagyobb számban. A nagy hálózatok, mint a McDonald’s, a Subway vagy a Telepizza mellett sok „fiatal” koncepcióval is találkozhatnak a kilátogatók. A vendéglátás mellett persze idén is a legkülönfélébb szegmensekben tevékenykedő hálózatok franchise ajánlatai közül lehet majd válogatni, az egészség- és szépségápolástól kezdve, a divatáruházakon át a bankokig. A kiállítókat elsősorban Lengyelországból és Közép Európából (Magyarország, Cseh Köztársaság, Szlovákia, Ausztria) várják a szervezők, de jelen lesz több észak-amerikai, ausztrál és nyugat-európai koncepció is.
Ágazattól függetlenül a külföldi nyitásban érdekelt magyarországi cégek számára Lengyelország egy remek felvevő piacot jelent, amit jól mutat, hogy a hazai koncepciók második legnépszerűbb célállomását jelenti a 40 milliós piac. A varsói expó pedig jó lehetőség a helyi viszonyokat jól ismerő üzleti partnerek és franchise átvevők megtalálásához.
„Az expó optimális környezetet teremt arra, hogy új üzletfelekkel ismerkedjünk meg. Egyre több olyan átvevő-jelölt van tudatában a varsói kiállításnak, akik pontosan tudják, hogy mit keresnek, és konkrét kérdésekkel készülnek.” - Monika Dabrowska, a McDonald’s lengyelországi hálózatának franchise menedzsere.
További információkért látogasson el a rendezvény honlapjára vagy vegye fel a kapcsolatot a PROFIT system magyarországi munkatársaival.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
A vállalati költségmanagement Magyarországon nem tartozik a tradicionális szolgáltatások közé, most azonban pontosan erre építhet országos hálózatot az ERA franchise.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.