2013.06.03.

Saját vállalkozás megfelelő segítséggel

A Subway étteremhálózat folyamatosan keres franchise partnereket csapatának bővítéséhez.

A 102 országban több mint 39000 étteremmel jelenlévő Subway mára már a világ legnagyobb submarine szendvicseket kínáló franchise étteremlánccá nőtte ki magát, és vezető helyet foglal el a gyorsételeket kínáló étteremláncok körében (az éttermek számát illetően már a franchise-ikon McDonald’s-ot is megelőzte. Amennyiben a saját főnöke szeretne lenni és megfelelő segítséggel, kompetenciával, valamint sikeres hálózati támogatással kívánja létre hozni saját vállalkozását, akkor a Subway rendszere éppen megfelelő Önnek.

Subway étterem

A gyorsétterem hálózat hosszú távú tervei értelmében 2020-ig közel 100 Subway étterem fog működni Magyarországon.

Magyarországon 13 Subway étterem üzemel, de több helyszínen is folynak előkészületek új egységek nyitásához. Helyszíntől és mérettől függően 80,000–190,000 euró közötti kezdő befektetésre van szükség egy saját Subway étterem elindításához, a havi royalty pedig 8%. - „A franchise licence díjában benne foglaltatik egy intenzív tréning, mely során az étterem tulajdonos megszerzi az eredményes működéshez szükséges tudást az árukészlet kalkulációjától kezdve a leltár készítésén át a munkaerő toborzásáig. Ezen kívül még gyakorlati képzésen is részt vesznek már működő Subway üzletekben. A franchisor - több évtizedes tapasztalatának és kiterjedt hálózatának köszönhetően - megbízható, állandóan magas színvonalú beszállítói hátteret biztosít a partnereknek, akik rendszeres elméleti és gyakorlati képzéseken vesznek részt a helyi területi képviselők vezetésével” – mondta el Samper Katalin, a Subway magyarországi hálózatfejlesztéséért felelős képviselője és hozzátette, hogy a támogatási rendszer részét képezi az üzlethálózat folyamatos fejlesztése és a havonta megrendezésre kerülő franchise szemináriumok is.

A Subway franchise remek lehetőséget kínál a fogyasztóknak ahhoz, hogy egészséges, gyorsan elkészülő ételeket ehessenek. A hálózat szerint az egyik legfontosabb visszajelzés számukra, hogy sok Subway vásárló franchise átvevővé vált, pusztán azért, mert hisznek a termékben. - „Aki hisz az egészséges táplálkozás fontosságában és körültekintően felméri az étterme által lefedett terület várható vevőkörét, annak nyert ügye van” – tudtuk meg Samper Katalintól.

A koncepció melletti elkötelezettség és a körültekintő helyszínválasztás mellett még a rugalmasságot jelölte meg a magyarországi képviselő a vállalkozás sikeres működtetésének elengedhetetlen feltételeként. - „Azért van szükség jó alkalmazkodó képességre, mert annak ellenére, hogy ez egy önálló vállalkozás a franchise átadó megszabja az üzlet külső megjelenését, működését, az alapanyagok beszerzését, az ételek választékát - amit a területi megbízottak rendszeresen ellenőriznek is.”

A Subway hosszú távú tervei értelmében 2020-ig közel 100 Subway étterem fog működni Magyarországon. Bővebben a franchise lehetőségről ide kattintva olvashat.

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank