Az időjárás függvényében
A H&M Csoport értékesítése 4 százalékkal csökkent 2013 márciusában előző év azonos hónapjához képest, míg az összesített – a legalább egy éve működő üzletek, web áruházak és katalógusok értékesítéseit is tartalmazó – eredményei 12 százalékot estek. Az eredményeket annak függvényében kell vizsgálni, hogy a tavaly márciusi hónap nagyon erős volt, amikor is az értékesítések rekordot jelentő 26 százalékkal nőttek. A tavalyi növekedés elsősorban a kedvező időjárási körülményeknek volt köszönhető, míg idén épp az ellenkezője volt igaz – szokatlanul hideg időjárás és havazások voltak jellemzőek, elsősorban Európában és Észak-Amerikában. Ez visszavetette a vásárlói lelkesedést, valamint eltolta a szezonkezdést a tavaszi kollekciók számára, ezek pedig súlyosan érintették az értékesítést.
A szokatlanul hideg időjárás április első heteiben is folytatódott – a divatóriás elsőszámú piacának számító – Európában, azonban a „kitavaszodás” végül a vásárlókat is meghozta, így a hónap végére újra pozitívba fordultak a mutatók, az összesített eredményekben 1 százalékos növekedést ért el előző évhez képest a csoport.
Az időjárás majd’ minden kereskedelmi üzlet számára hatással van, jelentősége azonban a nagyszámú egységekkel rendelkező hálózatok esetén érződik igazán. Míg a H&M értékesítései érezhetően romlottak a szokatlanul hideg időjárás miatt, addig például a kávézók számára ez pont, hogy kedvezően befolyásolta az eredményeket. Érezhetően több időt töltöttek ugyanis a fogyasztók az otthonos, meleg kávézókban – mondta el éves összefoglalójában a világszerte több mint 4000 kávézóval rendelkező Costa Coffe hálózat.
Az időjárástól függetlenül a H&M 2013-ra célul tűzte ki az elsőszámú versenytárs, az Inditex Csoport (Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, stb.) mögé való még szorosabb felzárkózást. Ennek érdekében idén elindította új márkáját & Other Stories néven, tavaly szeptemberben megnyitotta első franchise üzletét Ázsiában, összességében pedig 334 üzletet nyitott a hálózat tavaly április óta.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...
Playersroom nyitás Szlovákiában
semmit nem is kell befizetni?