A legutóbbi Harmónia stúdió Szigetszentmiklóson nyitotta meg kapuit.
Hétfő
2013.09.02.
A Harmónia Életreform Központ az elmúlt 25 év tapasztalatit és fejlesztéseit franchise rendszerben adja át partnereknek.
 

Napjainkban egyre többen fordulnak a természetgyógyászat, a wellnesz és fitnesz szolgáltatások felé, azonban bizalmukat megszerezni napról napra nehezebb. Lóczi Márta, a Harmónia franchise alapítója szerint sokan pusztán szakmai tapasztalatukra alapozva vágnak bele saját üzlet nyitásába, ezen vállalkozások azonban azért vannak kudarcra ítélve, mert hiányzik az induláshoz és működtetéshez szükséges speciális tudás. Ezt a speciálist tudást és a hozzá tartozó üzleti koncepciót képviseli a Harmónia franchise hálózat.

Immár több mint két évtizede van jelen Magyarországon a Harmónia Franchise hálózat, amelynek célja az egészségmegőrzés, a prevenció népszerűsítése, a szellemi és fizikai közérzetjavítás és teljesítőképesség növelése, az egészséges életmód elterjesztése, oktatása, valamint az állapotfelmérő szűrővizsgálatok széleskörű alkalmazása. Sikeres franchise rendszerüknek köszönhetően pedig nyitott a lehetőség - a különböző szolgáltatások és speciális tudás használatával - egy jól menő masszázs és/vagy természetgyógyász stúdió működtetéséhez.

„A Harmónia Franchise esetén a partnerré válásnak nincsenek szigorú vagy nagy tőkeigényű feltételei” – mondta el Lóczi Márta cégvezető. „A belépési díj mindössze százezer forint, ami tartalmazza a név- és logó használatot; szakmai betanítást; a mindennapi működéshez szükséges tudást tartalmazó működési kézikönyvet; közös, költséghatékony reklám és marketing lehetőségeket; az alkalmazottak, munkatársak interjúztatását, kiválasztását; a szolgáltatások közös kialakítását és a sikeres üzletvezetéshez szükséges üzleti tervet.”

A belépési díjon felül havi húszezer forintos franchise díj van, ami csak az első évben kötelező, utána a partner eldöntheti, hogy továbbra is fizeti e, mert szüksége van a cserébe kapott támogatásra vagy már rendelkezik a szükséges ismeretekkel és önállóan is sikeresen tud működni.

Lóczi Márta elmondta, hogy a partnerek esetében nagyon fontos az egészséges életmód és annak védelme melletti elkötelezettség. Saját maguknak (és alkalmazottaiknak is) képviselniük a hálózat értékeit. Az ideális partner egy másik jellemzője pedig egy olyan szolgáltatói szemlélet, ahol az ügyfél az első.