A kritikus első egység
Eddig még nem látott kezdeményezéssel kívánja segíteni a tehetséges magyar divatcégeket az Árkád 1 bevásárlóközpont. A strukturális és esztétikai átalakításokon áteső pláza úgynevezett startup zónát hoz létre a legmegnyerőbb ruházati vállalkozásoknak. A szeptemberben nyíló boltoknak kialakított területen négy 72 négyzetméteres és egy nagyobb, 105 négyzetméteres üzlethelyiséget alakítanak ki. A bevásárlóközpont nem csupán helyszínt biztosít a kezdeményezéseknek, hanem tanácsadással, rugalmas kondíciókkal és egyéb eszközökkel is segíti a vállalkozásokat – áll az ECE sajtóközleményében.
A legjobb vállalkozások kiválasztásánál alapvető szempont, hogy új, hazai cégek legyenek, amelyek hozzáadott értéket képviselve egyedivé teszik az új üzleteket. A kitételek közé tartozik, hogy a jelentkező cégek nem működtethetnek hálózatot, és az Árkádban kialakításra kerülő üzleten kívül maximum egy másik egységgel rendelkezzenek.
A hazai divatiparra jellemző, hogy a szárnyukat bontogató ifjú tehetségeknek komoly gondot okoz az üzleti életben való boldogulás, mivel a forráshiány és hitelszűke miatt nem jutnak olyan megjelenési lehetőséghez, ahol igényes környezetben mutatkozhatnának be. Erre kíván megoldást nyújtani az Árkád bevásárlóközpont és egyfajta mentorként a ruházati startupok mögé állni.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
népszerű a fórumban
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...
Playersroom nyitás Szlovákiában
semmit nem is kell befizetni?