2013.04.10.

A kritikus első egység

Az Árkád bevásárlóközpont olyan startup zónát indít, ahol kezdő magyar ruházati vállalkozások nyithatnak üzletet.

Eddig még nem látott kezdeményezéssel kívánja segíteni a tehetséges magyar divatcégeket az Árkád 1 bevásárlóközpont. A strukturális és esztétikai átalakításokon áteső pláza úgynevezett startup zónát hoz létre a legmegnyerőbb ruházati vállalkozásoknak. A szeptemberben nyíló boltoknak kialakított területen négy 72 négyzetméteres és egy nagyobb, 105 négyzetméteres üzlethelyiséget alakítanak ki. A bevásárlóközpont nem csupán helyszínt biztosít a kezdeményezéseknek, hanem tanácsadással, rugalmas kondíciókkal és egyéb eszközökkel is segíti a vállalkozásokat – áll az ECE sajtóközleményében.

Westend kirakat

Április végéig kell leadni a jelentkezéseket a shop@ece.hu e-mail címen.

A legjobb vállalkozások kiválasztásánál alapvető szempont, hogy új, hazai cégek legyenek, amelyek hozzáadott értéket képviselve egyedivé teszik az új üzleteket. A kitételek közé tartozik, hogy a jelentkező cégek nem működtethetnek hálózatot, és az Árkádban kialakításra kerülő üzleten kívül maximum egy másik egységgel rendelkezzenek.

A hazai divatiparra jellemző, hogy a szárnyukat bontogató ifjú tehetségeknek komoly gondot okoz az üzleti életben való boldogulás, mivel a forráshiány és hitelszűke miatt nem jutnak olyan megjelenési lehetőséghez, ahol igényes környezetben mutatkozhatnának be. Erre kíván megoldást nyújtani az Árkád bevásárlóközpont és egyfajta mentorként a ruházati startupok mögé állni.

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank