420 ötlet Párizsban
A párizsi Porte de Versailles kiállítási központ jelenleg nagy népszerűségnek örvend az üzleti márkák világát jól ismerők között. Itt tartják ugyanis a 32. alkalommal megrendezésre kerülő Franchise Expo Paris-t, amelyen idén 420 olyan koncepcióval találkozhatnak a látogatók, amelyek franchise vagy társvállalati rendszerben bővítenék hálózatukat.
A legnagyobb arányban a gasztronómia ágazatból érkeztek kiállítók. „Arányuk az összes kiállító között 17%. Minden sarkon egy gyorsétterem vagy kávézó koncepciójába botlani, de nagy érdeklődésre tett szert több sushi-s márka is” – tájékoztat közvetlenül Párizsból Barbora Štanglová, a csehországi franchise magazin főszerkesztője. Többek közt olyan hálózatokkal lehet találkozni, mint a KFC, Brioche Dorée, Subway vagy Planet Sushi.
Érdekesség, hogy a gasztronómiai márkák mellett az idei vásáron nagy számban vannak jelen olyan vállalkozások, amelyek idős- vagy tartósan beteggondozással foglalkoznak. Ilyen márkák többek közt az ADHAP Services, a Les Menus Services vagy a ZEN Senior Services is.
A kiállításon a bankokat, ügyvéd-, jogi- és tanácsadói irodákat is számítva közel 460 vállalat képviselteti magát, amelyeknek 18 százaléka érkezett Franciaország határain túlról. Ahogy tavaly, úgy idén is a legtöbb külföldi kiállító Nyugat-Európából (főleg Spanyolország, Olaszország, Belgium, Hollandia, Németország), Nagy-Britanniából és az USA-ból érkezett.
Az idei látogatottságra vonatkozó adatokat pontosan nem tudták megmondani a szervezők, de arra számítanak, hogy megdől a tavalyi rendezvény 32 ezer fős részvételi rekordja és idén még többen látogattak el a rendezvényre.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
A vállalati költségmanagement Magyarországon nem tartozik a tradicionális szolgáltatások közé, most azonban pontosan erre építhet országos hálózatot az ERA franchise.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.