Összebarátkozott a Starbucks és a New York Times
Február végén együttműködési megállapodást kötött a Starbucks kávézólánc és az USA-ban vezető napilap, a The New York Times. A megállapodás értelmében a Starbucks kávézókba ellátogatók ingyenesen böngészhetik a tekintélyes nytimes.com portált és a kávézó hálózatára csatlakozva olvashatnak el napi tizenöt cikket az Egyesült Államokban. Ez a legújabb példa arra, hogy a nagy lapok hogyan használják fel márkájuk és tartalmuk népszerűsítéséhez a lakosság kielégíthetetlen étvágyát az ingyenes WIFI elérhetőségért.
2011-ben a The New York Times fizetős hozzáférést vezetett be az online tartalmaihoz. Eredetileg havonta húsz cikk volt elérhető ingyenesen, majd ezt a lap tovább csökkentette tízre. Mielőtt a fizetős rendszer életbe lépett volna, a The New York Times volt a legnépszerűbb online kiadvány az Egyesült Államokban, 30 millió egyéni látogatóval havonta. A lap online kiadásának most 668 ezer előfizetője van.
Ma a Starbucks hálózat 61 országban több mint húsz ezer kávézóval van jelen, aminek a mintegy felét partnerek üzemeltetik. Magyarországon – a vártnál valamivel később – 2010-ben jelent meg a kávé hálózat, legújabb, hetedik egységét tavaly nyáron nyitotta meg.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.