Megnyitott az Árkád 2
Az idei évre beharangozott egyetlen új bevásárlóközpont, a budapesti Árkád 2 nyitását hosszú tervezés előzte meg. Az Árkád 2 tervezése még 2005-ben indult el, ám éveket vett igénybe a szükséges telek, majd építési engedélyek megszerzése. Végül 2011 szeptemberében született meg a döntés arról, hogy a meglévő 48 ezer négyzetméteres kiadható területű Árkádot felújítják, illetve mellette felhúzzák a 20 ezer négyzetméteres Árkád 2-t.
A 2007 óta csökkenő kiskereskedelmi forgalom, a forgalmukat euróban bonyolító plázák számára a forint gyengülése, illetve a tavaly megalkotott plázastop törvény játszanak fontos szerepet abban, hogy az utóbbi években gyakorlatilag csak a régi, jól bejáratott házakat újították fel a befektetők (Duna Pláza, Mammut), ám új beruházásba nem igazán kezdtek. Piaci vélekedések szerint ebben a helyzetben kiemelkedően fontos, hogyan sikerül az Árkád 2 debütálása, mivel az lökést adhat a többi, jelenleg csak inkább tervezőasztalon létező beruházás számára.
Az Árkád 2-ben 26 üzlet lesz, ebből több is jóval ezer négyzetméter feletti. Sok kiskereskedelmi hálózat is megjelenik az üzletközpontban, többek közt a CCC, Deichman, New Yorker, Bio Hair, Starbucks és még sokan mások. Az újonnan kialakított Arkád 2 és a szeptemberig felújításra kerülő Árkád 1 összesen közel 200 üzletnek ad majd otthont.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
A vállalati költségmanagement Magyarországon nem tartozik a tradicionális szolgáltatások közé, most azonban pontosan erre építhet országos hálózatot az ERA franchise.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.