2013.03.25.

Szépség és franchise

Az Amaryllis esztétikai és helyreállító központ minden, 35 ezer lakos feletti városból keres partnereket.

Az Amaryllis Center az egészség, szépség és vitalitás megőrzéséhez kínál professzionális szolgáltatásokat. Ezek között megtalálhatóak különböző megelőző kezelések, akupunktúra, zsírleszívás, különböző masszázs fajták, természetgyógyászat, homeopátia, amik után a páciens életviteli tanácsadáson is részt vehet vagy csak a világtól egy kis időre elvonultan relaxálhat. Minden kezelést és szolgáltatást egy orvos vagy egy szakember felügyel. A cégnek ma egyelőre a Cseh Köztársaságban van üzlete, de a jövőben Magyarországon az egész ország területén szeretne megjelenni.

Az Amaryllis franchise koncepció remek üzleti lehetőséget kínál orvosok, esztétikai- , sebészeti központok, kozmetikusok, szépségszalonok számára egy új vállalkozáshoz vagy a már meglévő bővítéséhez.

Manapság – az élesedő versenyhelyzetben - nagyon nehéz megtartani, építgetni az ügyfélkört, és néha még a legjobb know-how sem elég. Az Amaryllis vállalat ezért úgy döntött, hogy a franchise-t választják egy stabil hálózat kiépítéséhez. "A hagyományosan foglalkoztatott munkavállalók nem annyira motiváltak, mint az a személy, aki saját pénzét fekteti be az üzletbe és vár megtérülést attól. Biztosak vagyunk benne, hogy az a személy, aki csatlakozik hálózatunkhoz és elsajátítja a több éves üzleti és szakmai tapasztalatunkat, az sikeres lesz" - mondta el Juraj Slovák az Amaryllis-tól.

Az Amaryllis vállalat tervei között szerepel, hogy a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában és Magyarországon minden 35 ezer lélekszám feletti városban megjelenik. A 150 ezres vagy nagyobb városok esetén pedig legalább két egységet is létesítene. "Tekintettel arra, hogy mi egy esztétikai és helyreállító központ vagyunk, nem akarjuk üzleteinket bevásárlóközpontokban megnyitni, inkább az elegáns, szecessziós házakat preferáljuk. Noha tudjuk, hogy a bérleti díj ezek esetén magasabb, mégis az ilyen környezet alkalmasabb a pihenéshez és kikapcsolódáshoz, az ügyfelek jobban otthon érezhetik magukat, és ha elégedetten távoztak, akkor vissza is térnek majd hozzánk" – fejtette ki Juraj Slovák.

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank