2013.06.17.

Autómosás 5 literből

Az EZ Wash olyan környezetbarát technológiára alapozta hálózatát, amivel minimalizálható a mosáshoz szükséges vízmennyiség.

Egy hagyományos kézi autómosó több mint 120 liter vizet használ egyetlen gépkocsi megtisztításához. Rogács László és üzlettársai egy olyan autómosó koncepcióját álmodták meg, melynek alapja, hogy víz helyett gőzt használ a kocsik mosásához. Olyan készüléket terveztek, amivel minimalizálni tudják a felhasznált víz mennyiségét autónként 5 literre – ez megegyezik egy átlagos fogmosás alatt elhasznált mennyiséggel. Környezetbarát eljárásukat kiegészítették könnyen lebomló, bio tisztítószerekkel és 2006-ban létrehozták az EZ Wash autómosó franchise-t.

Autómosás

Külföldön is vannak érdeklődők a magyar franchise iránt: Romániában már meg is találták az országos licence átvevőjét.

Az autómosók között csak az maradhat versenyben, aki jól választ magának helyszínt és nyújt valamilyen extra szolgáltatást is. Manapság a legtöbb tisztító állomás igyekszik olyan helyszínen működni, ahol az autósok más okból kifolyólag tartózkodnak, így időveszteség nélkül oldható meg a gépjármű takarítása.
Az EZ Wash franchise partnerei három különböző vállalkozási koncepció alapján működtetik saját mosójukat: „Mobil egységekkel házhoz tudunk menni, így például egész flottákat tisztítunk meg a járműtulajdonosok munkaideje alatt. Ezen kívül lehetőség van fedett parkolókban, mélygarázsokban nyitni üzletet, továbbá szabadtéri parkolókban, ahol egész évben működő könnyűszerkezetes építményt kell felállítani az üzemeléshez.” – mondta el Rogács László, az EZ Wash ügyvezetője.

A csatlakozás költsége attól függően változik, hogy melyik üzlettípust választjuk. A legkisebb franchise-csomag 3,2 millió Ft, amihez kell rendelkeznünk olyan haszongépjárművel, ami alkalmas a berendezés szállítására. Ha beltéri egységet nyitunk 5 millió forint a belépési díj, ha pedig kültérit, akkor 6,5 millió, ami tartalmazza a működéshez szükséges építményt is, a szükséges eszközökön és arculati elemeken kívül.
„Vállalkozásunk sikerét jól mutatja, hogy olyan franchise partnerünk is van, aki már működtette saját autómosóját, de annyira meggyőzte a rendszerünk, hogy második üzletét a mi zászlónk alatt nyitotta meg.” - Rogács László kiemelte, hogy a sikerhez elengedhetetlen az átvevők lelkesedése, mivel a válság alatt több olyan franchise partner is bezárni kényszerült, aki vállalkozásának csak az üzleti aspektusait tartotta szem előtt.

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank