Új IKEA alkalmazás
A „Mobile Love Store” nevet viselő új IKEA app elsősorban a vásárlás folyamatát hivatott megkönnyíteni és a vásárlás élményét fokozni. Az alkalmazás a vásárlás előtt és közben egyaránt használható, mivel olyan funkciókkal rendelkezik, mint a termékkereső, raktárkészlet –ellenőrzés, vagy bevásárlólista készítése, de megkereshetjük a helyzetünkhöz legközelebb található üzletet és megtekinthetjük annak térképét is.
Fontos megjegyezni, hogy az alkalmazás nem egyezik meg az augusztus óta elérhető IKEA katalógus alkalmazással. Ennek az app-nek a célja hogy minden vásárló értesüljön a legújabb ajánlatokról és kampányokról, részletes termékleírásokat olvassanak, megkeressék a termékek helyét az önkiszolgáló raktárakban vagy bevásárlólistát készítsenek. Egyszóval magát a vásárlást hivatott segíteni. Az alkalmazás egyaránt letölthető iPhone-ra és Androidos okostelefonra is.
Az IKEA idei újításai között már szerepel az említett interaktív katalógus és emellett egy mobiltelefonra fejlesztett weboldal is. A cégóriás által kifejlesztett hasznos digitális segédletek közelebb hozhatják a vásárlókat a gyártóhoz. Az IKEA ez irányú elkötelezettségét az is jelzi, hogy novemberben bejelentette a cég dizájnmenedzsere, hogy a vásárlókat szeretnék bevonni a kreatív munkafolyamatokba is, lehetőséget adva nekik, hogy saját egyedi bútorokat tervezzenek.
(a.c.)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.