A parfümből egyelőre mindössze 100 darab készült, melyeket ajándékként kapnak meg a leghűségesebb Facebook rajongók.
Szombat
15.12.2012
Pizza illatú parfümmel lepi meg karácsonyra leghűségesebb követőit a kanadai Pizza Hut.
 

Az amerikai étteremhálózat kanadai divíziójának marketinges kollégái találták ki a nem mindennapi közösségi média kampányt. A pizzás kölni projekt először csak tréfának indult, amikor a kanadai Pizza Hut Facebook oldalán arról kérdezték követőiket, hogy ha a „pizzás doboz kinyitásakor érezhető mennyei illatokat egy kölnisüvegbe zárnák, akkor milyen nevet adnának neki?” A kérdés nem várt érdeklődést váltott ki az oldal követőiből, és az első órában már több száz lehetséges parfüm név érkezett. Ekkor határoztak úgy, hogy megvalósítják a parfümöt és limitált számban, karácsonyi ajándékként eljuttatják leghűségesebb Facebook követőikhez.

„Korántsem volt egyszerű feladat az aroma létrehozása, jó pár kört futottunk mire megtaláltuk a megfelelő illatot. Az ember azt gondolná, hogy az olvasztott sajtnak jó illata van. Hát nincs.” – mondta Beverly D’Cruz, a kanadai Pizza Hut marketing igazgatója. A több száz beküldött névötlet között olyanok voltak mint ”Grease Lightning” vagy „Eau de Pepperoni”, de a parfüm végül az Eau de Pizza Hut nevet kapta.

A Pizza Hut kölnije nem az első eset, hogy étel illatú kölnit alkalmaznának promóciós célokra. A Burger King 2008-ban szintén karácsony előtt piacra dobta „Flame” elnevezésű, hamburger illatú parfümét, amely "a csábítás illata, egy csipetnyi lángon sült hússal" szlogen alatt futott, és 4 dollárért lehetett megvásárolni.

(pcs)


népszerű a fórumban

Új dizájn, új üzlet

Ideje felfedezni a Subway® franchise hálózatában rejlő üzleti lehetőséget! Konferenciát szervez a Subway Budapesten, hogy megosszák tapasztalataikat mindazokkal,...

1 hozzászólás
utolsó 06.03.2018
Az étteremlánc, amely még Barack Obamát is rajongói közt tudhatja

Azoknak, akik érdekeltek a Five Guys által kínált franchise lehetőségekben, érdemes ellátogatniuk a hálózat honlapjára: www.fiveguys.com/franchising.

1 hozzászólás
utolsó 04.10.2016
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 22.08.2016
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 02.08.2014
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 07.11.2013
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 24.10.2013
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 15.07.2013
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 15.07.2013