Pizza illatú parfüm
Az amerikai étteremhálózat kanadai divíziójának marketinges kollégái találták ki a nem mindennapi közösségi média kampányt. A pizzás kölni projekt először csak tréfának indult, amikor a kanadai Pizza Hut Facebook oldalán arról kérdezték követőiket, hogy ha a „pizzás doboz kinyitásakor érezhető mennyei illatokat egy kölnisüvegbe zárnák, akkor milyen nevet adnának neki?” A kérdés nem várt érdeklődést váltott ki az oldal követőiből, és az első órában már több száz lehetséges parfüm név érkezett. Ekkor határoztak úgy, hogy megvalósítják a parfümöt és limitált számban, karácsonyi ajándékként eljuttatják leghűségesebb Facebook követőikhez.
„Korántsem volt egyszerű feladat az aroma létrehozása, jó pár kört futottunk mire megtaláltuk a megfelelő illatot. Az ember azt gondolná, hogy az olvasztott sajtnak jó illata van. Hát nincs.” – mondta Beverly D’Cruz, a kanadai Pizza Hut marketing igazgatója. A több száz beküldött névötlet között olyanok voltak mint ”Grease Lightning” vagy „Eau de Pepperoni”, de a parfüm végül az Eau de Pizza Hut nevet kapta.
A Pizza Hut kölnije nem az első eset, hogy étel illatú kölnit alkalmaznának promóciós célokra. A Burger King 2008-ban szintén karácsony előtt piacra dobta „Flame” elnevezésű, hamburger illatú parfümét, amely "a csábítás illata, egy csipetnyi lángon sült hússal" szlogen alatt futott, és 4 dollárért lehetett megvásárolni.
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.