A H&M franchise megszállta Ázsiát
A H&M egy hatalmas tabut döntött meg, amikor megnyitotta első franchise üzletét Thaiföldön, ami egyben Ázsiában is az első franchise partner által üzemeltetett egység. Európa így utolsónak maradt a kontinensek között, ahol a svéd hálózat megtartja magának sikerének receptjét és nem franchise rendszerben fejleszti hálózatát. Magától adódik a kérdés: mikor számíthatunk Európában is egy hasonló “forradalomra”? Magyarországon jelenleg 24 üzlete található a svéd hálózatnak.
Bangkokban, Thaiföldön szeptember legvégén nyitotta meg kapuit az első Hennes & Mauritz franchise áruház, amely egyben a márka első ázsiai üzlete is. A terjeszkedés az ázsiai piacon ezzel azonban nem ér véget, októberben a hálózat már meg is nyitotta második üzletét is a bangkoki Bangkapi plázában. – „A H&M márka további terjeszkedéséhez Thaiföldön nagy lehetőséget látunk” – nyilatkozta JS Gill, a H&M franchise hálózat ázsiai régiójáért felelős vezérigazgatója.
Idén októberben a – 15%-os szeptemberi eredmény után – 5%-kal növekedett a svéd hálózat értékesítésből származó bevétele, előző év ugyanazon hónapjához képest. Az elmúlt egy évben több mint 300 üzletet nyitott a H&M, amivel összesen – a világ 48 országában – már 2700 felett jár az üzletek száma.
A svéd divat-óriás ágazatának második legnagyobb szereplője a világon, a spanyol – Zara, Pull&Bear, Bershka, Stadivarius és Massimo Dutti márkákat forgalmazó – Inditex csoport után.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...
Playersroom nyitás Szlovákiában
semmit nem is kell befizetni?