B2B találkozó Csehországban
A prágai HITA iroda (Hungarian Investment and Trade Agency) a Cseh Franchise Szövetség és a Magyar Franchise Szövetség közreműködésével 2012. október 30-án B2B találkozót szervez Prágában. A Magyar Franchise Szövetség azon rendszergazda tagjainak jelentkezését várja, akik Csehországban szeretnének terjeszkedni, valamint mindazon befektetők jelentkezését is, akik érdeklődnek a cseh franchise hálózatok iránt.
A B2B találkozón, amely kiváló alkalmat biztosít arra, hogy bővebb információkhoz jusson a helyi piac sajátosságairól, cseh részről franchise hálózatok, valamint franchise iránt érdeklődő vállalkozók, befektetők vesznek részt. A nap folyamán megrendezésre kerülő eseménynek a prágai Golden Tulip Savoy Hotel ad otthont.
Az érdeklődők részvételi szándékát az info@franchise.hu e-mail címen, legkésőbb 2012.szeptember 20-ig várja az MFSZ.
Forrás: Magyar Franchise Szövetség
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
A vállalati költségmanagement Magyarországon nem tartozik a tradicionális szolgáltatások közé, most azonban pontosan erre építhet országos hálózatot az ERA franchise.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.