Olcsó koncepció, gyors fejlődés
Igaz az, hogy nyáron a legjobb belevágni egy pizzéria elindításába? Vannak ilyenkor speciális promóciók?
Határozottan igen. Nyáron mindig nagyobb érdeklődést tapasztalunk a potenciális franchise átvevők részéről. Idén bevezettünk olyan különleges akciókat, amelyek az étteremnyitásra ösztönözték a franchise átvevőket. Bárki, aki úgy döntött, hogy augusztus 1-ig csatlakozik a Biesiadowo hálózathoz, kapott egy új robogót a pizzák házhoz szállításához. Továbbá az a vállalkozó, aki ebben az időszakban úgy döntött, hogy együttműködik a Crazy Pyramid Pizza hálózattal, a robogó mellett vagy 10 százalék kedvezményt kapott a szükséges berendezések és felszerelés árából vagy mentességet az első hat havi franchise díj fizetése alól. Nagyon sikeres akció volt ez, az érdeklődők száma megtöbbszöröződött, így lehet, hogy újra meghirdetünk ehhez hasonló promóciókat, amik reményeink szerint még nagyobb érdeklődést fognak eredményezni.
Mit gondol mi a legkritikusabb pont egy vendéglátóipari egység elindításakor? Mivel kell a legtöbbet foglalkozni, hogy ne rosszul süljön el a rajt?
Legfontosabb a teljes elkötelezettség. Nagyon fontos, hogy legalább az első két - három hónapban a vállalkozó személyesen is részt vegyen az étterem vezetésében és tegyen a fejlődésért. Az általunk biztosított képzéseknek köszönhetően az átvevők elsajátíthatják, hogy hogyan kell magas színvonalú szolgáltatást nyújtani és hogy hogyan népszerűsítsék saját üzletüket.
A 2009-es megalakulás óta a Biesiadowo és Crazy Piramid hálózatokhoz 70 másik pizzéria is csatlakozott. Volt-e bezárás? Ha igen, mi volt az oka?
Tény, hogy három éven belül mi lettünk az egyik legnagyobb vendéglátó-hálózat Lengyelországban, de nem mindig sikeres az együttműködés és néha von olyan étterem, amit be kell zárni. Ennek számos oka lehet – nem megfelelően kiválasztott helyszín, megszüntetett lízing, franchise átvevő személyes okai, stb. Előfordult az is, hogy szakítottunk a franchise szerződést súlyosan megszegő partnerünkkel és felbontottuk a megállapodást. A franchise átvevő kap tőlünk egy receptet a sikeres üzletvezetéshez és folyamatos javaslatokat, támogatást, amivel jelentős előnyre tehet szert. Nincs olyan vállalkozás azonban, ami nem jár kockázattal, és ez franchise esetén sincs másképp.
A PPHU Wojtex olyan hálózatokat menedzsel, mint a Biesiadowo és a Crazy Pyramid Pizza. A jövőben tervezik új márkanév bevezetését?
Jelenleg alkoholmentes üdítőitalunkat és egy új energiaital márkát tervezünk elindítani, de addig, amíg ezeket a márkákat nem mutatták be, nem szeretnék nyilatkozni a nevükről.
Hogyan összegzi a jelenlegi fejlesztési koncepciót a külföldi országokban?
A Biesiadowo és Crazy Piramid hálózatokat a kezdettől fogva azzal a céllal hoztuk létre, hogy Lengyelországban sikeresek legyenek. Ekkora sikerre azonban nem számítottunk, így úgy döntöttünk, hogy bővítjük hálózatunkat a határokon túl is. Erre – már csak a név miatt is – a Crazy Piramid Pizza alkalmas. Egész Európában keressük franchise partnereinket, eddig Írországban találtunk mester franchise átvevőt és tárgyalunk lehetséges partnerekkel az Egyesült Királyságban és Kelet-Európában, Magyarországon is.
(gum)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.