Egyre ismertebb magyar divatmárka

„A franchise rendszerben működő cégek nagyobb eséllyel vészelik át a gazdasági nehézségeket.”
Kedd
2012.08.21.
A MissQ termékei már franchise partnerek által működtetett márkaboltokban is megtalálhatóak.
 

A korábban Misso néven működő divatmárka már több mint 10 éve készít ruhákat, elsősorban a 18-35 éves korosztály számára. A ruhák tervezése és gyártása is itthon történik, egyedül az alapanyagok egy részét szerzik be külföldről. Már a kezdetektől több tucat viszonteladói partner gondoskodott a ruhadarabok értékesítéséről itthon és külföldön egyaránt, azonban most már franchise rendszerben is lehetőség van MissQ márkabolt nyitására. „A világgazdasági válság alatt pontosan megmutatkozott az, hogy a franchise rendszerben működő cégek nagyobb eséllyel vészelik át a gazdasági nehézségeket. Ez is arra ösztönzött minket, hogy ilyen formában folytassuk a márka megerősítését.” – mondta Jónás Ildikó, a MissQ ügyvezetője és vezető divattervezője.

A MissQ termékek erős középkategóriát képviselnek, és elsősorban a fiatalabb korosztályt célozzák meg, de az idősebb korosztályból is vannak vásárlóik. A vezetőség gondosan ügyel arra, hogy a ruhák mindig az aktuális divatot kövessék, ezért a nemzetközi kiállításokon folyamatosan részt vesz egy szakmai csapat.

A MissQ külföldön és belföldön is keres franchise partnereket. „Fontos, hogy partnereink hasonló életszemlélettel gondolkodjanak, és hogy legyen egy kölcsönös szimpátia közöttünk - nálunk ez az alapja az együttműködésnek. Előny, ha van már tapasztalata a divat világában, de minden segítséget megadunk a sikeres üzletvezetéshez, ezért nem kizáró ok, ha először indítana ilyen jellegű vállalkozást.” - mondta Jónás Ildikó.

Jelenleg Csehország, Ukrajna és Oroszország kiemelt figyelmet kapnak. A legújabb franchise egység Csehországban nyitott pár héttel ezelőtt, ami már a második cseh MissQ márkabolt. A franchise következő célpiaca Lengyelország és Szlovákia.

(pcs)


Papp Csaba
újságíró