Virtuális boltot nyitott a Tesco
Fotó: Marco Derksen
A Tesco szolgáltatásának köszönhetően a londoni repülőtérre megérkező utasoknak lehetőségük nyílik arra, hogy okostelefonjuk segítségével közvetlenül elintézhetik a bevásárlást. A megvásárolt termékeket otthonukba szállítja az áruház csapata. Jelenleg tíz virtuális hűtőszekrényt állított fel a Tesco, azonban ennél többre is lehet számítani, ha sikeresen zárul a kéthetes próbaidőszak. A koncepciót először Dél-Koreában alkalmazták, ahol az áruház egy év alatt jelentős növekedést ért el bevételeiben a rendszernek köszönhetően.
„A koreai részlegünktől sokat tanultunk arról, hogy a változó vásárlói szokások és a technológiai újdonságok hogyan formázzák a mindennapos bevásárlást. Ezen a kísérleti szolgáltatáson keresztül betekintést kaphatunk a jövőbe, és lehetőségünk van megvalósítani új és izgalmas elképzeléseinket. A virtuális üzlet összehozza a böngészés iránti szeretetünket az online vásárlás kényelmével.” – mondta Ken Towle, a Tesco online kereskedelmi igazgatója.
Szetnics László, a MasterCard Europe mobilfizetési szolgáltatásokért felelős regionális vezetője szerint a QR kód alapú üzlet olcsó, mobilis, jól mérhető - gyakorlatilag minden szempontból komoly lehetőségek rejlenek benne. A regionális vezető úgy látja, a technológiai újítások a hazai kisvállalkozások számára is komoly lehetőségeket tartogatnak, hiszen tulajdonképpen bármilyen felületet a vásárlás helyévé lehet alakítani. Ráadásul alacsony a belépési küszöb is, ami egy jó szolgáltatás-csomaggal és egy közérthető, az előnyöket jól bemutató üzenettel együtt arra ösztönözheti a magyar kkv-kat, hogy kihasználják a legújabb technológiában rejlő lehetőségeket - nyilatkozta Szetnics a portfolio.hu-nak.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Április 4-én ismét franchise kiállításon vehettek részt a hazai piac vállalkozói és befektetői.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?