A H&M folytatja nemzetközi terjeszkedését
A Hennes & Mauritz AB vezetősége a vállalat féléves jelentésében hírül adta, hogy folytatják dinamikus terjeszkedési stratégiájukat. A stockholmi székhelyű üzletlánc több mint 2300 egységet üzemeltet a világ 43 országában, amely a tavalyi 1992 üzlethez képest szignifikáns növekedést jelent. A vállalat fő terjeszkedési irányvonala nem a franchise forma, bár több országban is franchise rendszerben van jelen többek között Ázsiában, a Közel-Keleten. Dubaiban és Marokkóban is.
Karl-Johan Persson, a H&M vezérigazgatója a következőt nyilatkozta jövőbeni terveikről: „Terjeszkedésünket folytatjuk a közeljövőben is, a 2012-es év végéig összesen 275 új üzletet nyitunk meg világszerte. Az összes meglévő országban is folyamatosan bővítjük hálózatunkat, de emellett öt új ország - Bulgária, Mexikó, Lettország, Malajzia és Thaiföld – piacán is megjelenünk. Ezenkívül ősszel elindítjuk webáruházunkat a világ legnagyobb online piacán, az Egyesült Államokban.” – nyilatkozta Persson a vállalat sajtóközleményében.
A H&M 2013-ban is új országokat kíván meghódítani, ezek közül Észtországban és Indonéziában már aláírták a megállapodást az üzlethelyiségekről.
Az üzletlánc Magyarországon legutóbb az újonnan épült Sió Plázában nyitott egy több mint 1000 négyzetméteres üzletet. Így a fővárosban tíz, vidéken pedig már hét H&M egység üzemel. A svéd gyökerű, de holland tulajdonban lévő magyar leányvállalat a PartnerControl adatai szerint 2010-ben csaknem 220 millió forint adózott nyereséget hozott össze 9 milliárdos forgalom után.
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
népszerű a fórumban
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...
Playersroom nyitás Szlovákiában
semmit nem is kell befizetni?