Vidéken erősítene a Coffeeshop Company

Miskolc, Székesfehérvár, Győr és Pécs városában is keres partnert a Coffeeshop. Egy kávézó elindításához megközelítőleg 20 millió forintos beruházás szükséges.
Hétfő
2012.07.30.
A hálózat eddigi kávézóinak többsége Budapesten létesült, azonban a közeljövőben vidéki nagyvárosokra koncentrálva terjeszkednének.
 

Az Ausztriából származó Coffeeshop hálózat 2007-ben kezdte meg működését Magyarországon. A visegrádi országokban a mester franchise jogokat a pozsonyi központú Tizia Spol s.r.o. és leányvállalatai birtokolják, a magyarországi hálózat fejlesztéséért a Tizia magyarországi képviselete a felelős. A kávézólánc itthon az elmúlt öt év leforgása alatt 15 egységet hozott létre franchise partnerek üzemeltetésében, és augusztusban nyitja következő kávézóját egy Váci úti irodaházban. „A magyarországi expanziós tervünk összesen 23-28 kávézót engedélyez a hazai piacon, ezek közül valószínűleg 2-3 fog még létesülni a fővárosban a már működő 9 egység mellett.” – mondta Szabó Gyula, a terjeszkedésért felelős Tizia csoport magyarországi vezetője.

A Coffeeshop Company kávézói elsősorban abban különböznek a hasonló koncepciójú kávézóktól, hogy minden egységet franchise partnerek működtetik, amit azért fontos, mert más szemlélettel áll hozzá a kávézó tulajdonosa saját vállalkozásához. Emellett a kávék „európai szájízre vannak pörkölve”, hiszen a hálózat mögött a kávépiacon nagy múlttal és tapasztalattal rendelkező európai vállalat áll. Nem utolsó sorban pedig teljes szervírozással működnek a kávézók, a népszerű to-go vagy take away rendszer mellett.

„Megközelítőleg 20 millió forintos beruházás szükséges egy kávézó elindításához, de a pontos összeget a helyszín és az üzlethelyiség mérete is befolyásolja. Partnereink teljes körű segítséget kapnak a megfelelő helyszín megtalálásától, a személyre szabott ár,- és marketingstratégiák kialakításán át egészen a kávék részletes megismeréséig. A havi royalty a bevétel 5%-a, ehhez még hozzáadódik 1% marketing költség is. Szakmai tréningjeinket itthon végezzük, de általában egy éven belül külföldi képzéseken is részt vesznek a partnerek.” – mondta el Szabó Gyula.

A Coffeeshop Company a négy visegrádi országban összesen 150 egységet kíván létrehozni az elkövetkezendő években, amelyből már több mint 55 kávézó működik. A hálózat több kontinensen is jelen van, üzleteinek száma 200 felettire tehető. Magyarországon kiemelten a következő városokban keresik partnereiket: Miskolc, Székesfehérvár, Győr, Pécs.

(pcs)


Papp Csaba
újságíró

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.