Hogyan született meg a QuadLight ötlete?
Vállalkozásunk indulását egy átfogó reklámpiaci átvilágítás előzte meg, melynek a keretei között alaposan felmértük a magyar piac sajátosságait, a hirdetői igényeket, a hazai és külföldi, már jelenlevő szolgáltatások kínálatát. Felismertük, hogy a koncepció, amelyet kifejleszteni terveztünk, messze túlmutat a hagyományos reklámfelületek egyszerű bérbeadásán. Tervezett szolgáltatásunk komplexitása, ami a hirdetői igények maximális kiszolgálásán és a fogyasztók pontosabb megértésén alapszik, olyan hozzáadott értékeket mutatott, amelyet egy keretrendszerbe foglalva magas értékűnek és üzletfejlesztésre alkalmasnak találtunk. Emiatt már a Quad Light szolgáltatásunk kidolgozásának az elejétől fogva franchise rendszerben gondolkoztunk, és ennek rendeltük alá a koncepciónk teljes kidolgozását. Olyan sztenderdeket állítottunk, melyek a hirdetők biztonságát és a szolgáltatás színvonalát garantálja. A Quad Light koncepciónk fejlesztésének minden szakaszában egy könnyen üzemeltethető és átlátható franchise rendszer kialakítása kapott központi szerepet.
Milyen ügyfeleket céloztak meg elsőszámú célcsoportként? Az alapvető koncepció módosult az évek alatt?
A koncepció nem változott, csak kiforrottabb lett. Elsődleges célcsoportunk azok a hirdetők, akik a közterületen (is) hatékonyan szeretnék elérni a fogyasztóikat, és akik magas színvonalú, ellenőrizhető és átlátható szolgáltatást keresnek. Jellemzően multinacionális nagyvállalatok, magyar és nemzetközi brandek, igényes hirdetők, akik élesen el szeretnének válni a konkurenciától. Másodlagos célcsoportunkat képezik a reklámügynökségek, médiavásárlók és közterületi optimalizálók. A KKV szektor számára is kínálunk szolgáltatásokat, melyek túlnyomórészt üzlet/és vagy boltnyitási kommunikációs koncepciók, esetleg rendezvénnyel kapcsolatos kommunikációs csomagok.
Mit kell tudni a járművekről?
Magyarországon 14 járműből álló flotta szolgálja ki a megrendelőink igényeit, amely ha szükséges kiegészülhet a Szlovák partnerünk 4 járművével. A járműveink jellemzően 2-4 éves quadokból állnak, melyek folyamatos szerviz felügyelet mellett állnak a megrendelőink szolgálatára. Járműveink megfelelnek a hatályos jogszabályokban foglaltaknak és a közúti forgalomban szabályosan közlekedhetnek.
Komoly elvárásaik vannak a franchise partnerekkel szemben. Miért szükséges, hogy a szakmában tapasztalt legyen a partner?
Az utóbbi évek gazdasági változásai a hirdetők árérzékenységére különösen kihatott. A válságra a reklámpiac egyes szereplői az árak csökkenésével reagáltak, mely a minőség és hatékonyság rovására ment. Az a magas színvonalú szolgáltatás reprodukálása, amit a leendő franchise partnerünktől megkövetelünk, a reklámpiac szerkezetének átfogó ismeretét és a megfelelő szakmai tudást igényli. Úgy gondoljuk, hogy kizárólag magas szakmai hozzáértéssel és szakmai hitelességgel lehet a hirdetők bizalmát elnyerni. Ezen tapasztalatok birtokában a leendő partnerünk megfelelőképpen tudja megindokolni és szakmailag alátámasztani, a Quad Light koncepció hatékonyságát, és ez ad garanciát a megrendelő számára annak érdekében, hogy a reklámbüdzséjét a leghatékonyabb módon használja fel.
Hol keresnek partnereket?
A magyarországi piac méretei nem teszi lehetővé, hogy belföldi franchise partnereket illesszünk be a rendszerbe. Így mi kizárólag külföldi franchise átvevőket keresünk.
Milyen piacokon terveznek megjelenni a közeljövőben?
Jelenleg a Magyarországon kívül, Szlovákiában vagyunk jelen. Szeretnénk nyitni a környező országok irányába, a 2013-as év reményeink szerint ennek a jegyében fog zajlani. Lépéseket teszünk annak érdekében, hogy a lengyel piacon is megjelenhessünk, és bízunk benne, hogy a gazdasági helyzet ezt lehetővé is teszi majd.
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
Rendhagyó megoldással pótolja az oktatási szektor hiányosságait egy magyar vállalkozás.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!