Csak a McDonald’s árulhat sült krumplit az Olimpián
Az aranyboltíves gyorsétterem hálózat 1976 óta az Olimpia egyik elsőszámú szponzoraként támogatja az esemény megvalósulását. Azt, hogy a legnagyobb sporteseményeken főszponzorként vannak jelen gyorséttermek és üdítőgyártók többé-kevésbé elfogadja a közvélemény, azonban még ennek ellenére is meglepő döntést hozott az Olimpiai Bizottság a 2012-es londoni játékokat illetően: a McDonald’s mint a sportesemény hivatalos étterme kizárólagosságot kapott a sült krumpli árusítására a játékok alatt.
A játékok területén tevékenykedő 800 másik étteremnek betiltották a sült krumpli árusítását, egyetlen eset számít kivételnek, mégpedig hogyha hal mellett köretként szolgálják fel (a „fish & chips” a britek tradicionális étele). Az étkezők tulajdonosai semmit sem tehetnek a jogszabály ellen, és előre is elnézést kérnek vendégeiktől.
A gyorsétterem eddigi legnagyobb méretű mobil egységét tervezi felállítani Londonban a játékok idejére. A hatalmas építmény 1500 ülőhelyes lesz, és várhatóan napi 50.000 szendvicset készítenek majd benne. Előreláthatólag a McDonald’s adja el az Olimpia alatt elfogyasztott ételek 10%-át.
(a.c.)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.