2018.04.09.

Kétszámjegyű növekedéssel rajtolt a Duna House

Magyarország piacvezető ingatlanközvetítő franchise hálózata már 166 irodával bír a magyar piacon.

A Duna House Cégcsoport franchise ingatlanközvetítő hálózatai 20 százalékot meghaladó éves növekedéssel, rekordot jelentő 2,4 milliárd forint jutalékbevételt értek el az idei első negyedévben – közölte a cégcsoport. A növekedés motorja elsősorban Magyarország volt, ahol a jutalékbevétel – az előzetes adatok alapján – meghaladta az 1,9 milliárd forintot, az irodahálózat pedig 154-ről 166-ra bővült. A saját iroda szegmens az első negyedévben 457 millió forint jutalékbevételt ért el, ami 12,8 százalékkal haladta meg a 2017 azonos időszakában elértet.

Duna House franchise iroda Fotó Duna House

Magyarország vezető ingatlanközvetítő franchise hálózata, a Duna House 166 irodával van jelen országszerte, amiből több mint 140-et franchise partnerek üzemeltetnek. A franchise partnerré válás nagyjából 2-7 millió forintos beruházást igényel.

Közel kéttucat saját és 150 franchise rendszerben üzemeltetett irodájával a Duna House Magyarország vezető ingatlanpiaci szereplője, a cégcsoport az ország legnagyobb ingatlanközvetítő irodahálózatát működteti franchise rendszerben. A Magyarországon, Lengyelországban és Csehországban tevékenykedő vállalat az ingatlanközvetítő tevékenysége mellett a hitelezési szegmensben is rekordbevételt könyvelhetett el 2018 első három hónapjában: a közvetített hitelek értéke meghaladta a 18,4 milliárd forintot, ami 37,3 százalékkal több az egy évvel korábbinál. Lengyelországban 37,4, Magyarországon 37,2 százalékos volt a növekedés.

A csehországi saját irodaszegmens szintén erősen kezdte az évet, fennállása óta a második legerősebb negyedéves teljesítményt nyújtotta. Emellett a cseh hálózat is két új irodával bővült, jóllehet ezek a tárgyi negyedévben még nem hoztak jutalékbevételt.

Saját ingatlanközvetítő iroda megnyitására Magyarországon továbbra is országszerte van lehetőség a Duna House franchise ernyője alatt. „Olyan dinamikus franchise partnereket várunk, akik üzleti modellünk használatával és segítségünk mellett, csapatunk részeként sikerre kívánják vinni vállalkozásukat” – tájékoztatott a hálózat.

Egy Duna House iroda megnyitása 2-7 millió forintos befektetést igényel, mely magába foglalja többek közt a területenként változó franchise belépési díjat, a személyre szabott képzéseket, értékesítési és üzletviteli támogatást. A franchise együttműködéssel járó további költségek az árbevétel 8 százalékában meghatározott royalty és a 2 százalékos marketing díj.

Kétszámjegyű növekedéssel rajtolt a Duna House

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 63 téma, 109 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank