A több mint 50 éve működő amerikai Arby’s 2,9 milliárd dollárért vásárolta fel a csirke szárnyairól elhíresült sportbár hálózatot, a Buffalo Wild Wings márkát.
Péntek
2018.01.12.
A világ legnagyobb high-end szendvicseket kínáló hálózata a Buffalo Wild Wings felvásárlásával tovább növelte piaci befolyását.
 

Az amerikai Arby’s gyorsétterem lánc jelenleg 3.400 egységgel rendelkezik az Egyesült Államokban, Kanadában, a Közel Keleten és Törökországban, ezáltal a világ legnagyobb high-end szendvicseket kínáló hálózata. Most viszont még tovább növekszik a szendvicsbár hálózat, erősítve piaci pozícióját, egyúttal bővítve portfólióját. Az Arby’s tavaly decemberben jelentette be, hogy felvásárolja a Buffalo WIld Wings sportbár márkát, amivel a csirke szárnyairól és a sport köré felépített egyedi atmoszférájáról híres hálózat 1.200 egysége is az irányítása alá kerül.

Az elmúlt években az Arby’s árbevétele folyamatosan növekedett, a húsos prémium szendvicsekre specializálódott cég az elmúlt öt évben 25 százalékos növekedést tudhatott maga mögött. A csirkehús árának növekedése miatt viszont nehéz helyzetbe került a Buffalo Wild Wings, így döntöttek az értékesítés mellett, de a hálózat nem tűnik el és a felvásárlás után is megtartja márkanevét. Az 1982-ben alapított franchise lánc Mexikóban, a Közel-Keleten, a Fülöp szigeteken, Szaúd-Arábiában, Ománban és Indiában rendelkezik egységekkel. A hálózat csirkeszárnyairól és a több mint húsz féle választható szószairól ismert, melyek mellett burgereket és salátákat is kínál. A sporteseményekre berendezkedett bárokban a fogyasztók az ízletes ételek mellett hatalmas képernyőkön követhetik a népszerű sportközvetítéseket.

Az Arby’s 1964-es alapítása óta egyedi, a megszokott burgerektől eltérő ételkínálatra, azaz a legmagasabb minőségű húsos szendvicsek elkészítésére törekszik. Az alapítók, Leroy és Forrest Raffel több mint 50 éve vágtak bele vállalkozásukba, hogy alternatívát kínáljanak a gyorséttermek világában. Az azóta is sikeresen működő lánc a már bejáratott piacok mellett keresi partnereit Európában, így Magyarországon is. A leendő franchise partnerek a központ általános segítsége mellett részt vehetnek egy két hónapos amerikai képzésen is, hogy az üzletükből a lehető legtöbbet tudják kihozni.


Kovács Márton
journalist

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.