2018.01.12.

Az Arby’s szárnyakat kap

A világ legnagyobb high-end szendvicseket kínáló hálózata a Buffalo Wild Wings felvásárlásával tovább növelte piaci befolyását.

Az amerikai Arby’s gyorsétterem lánc jelenleg 3.400 egységgel rendelkezik az Egyesült Államokban, Kanadában, a Közel Keleten és Törökországban, ezáltal a világ legnagyobb high-end szendvicseket kínáló hálózata. Most viszont még tovább növekszik a szendvicsbár hálózat, erősítve piaci pozícióját, egyúttal bővítve portfólióját. Az Arby’s tavaly decemberben jelentette be, hogy felvásárolja a Buffalo WIld Wings sportbár márkát, amivel a csirke szárnyairól és a sport köré felépített egyedi atmoszférájáról híres hálózat 1.200 egysége is az irányítása alá kerül.

Fotó Arby's

A több mint 50 éve működő amerikai Arby’s 2,9 milliárd dollárért vásárolta fel a csirke szárnyairól elhíresült sportbár hálózatot, a Buffalo Wild Wings márkát.

Az elmúlt években az Arby’s árbevétele folyamatosan növekedett, a húsos prémium szendvicsekre specializálódott cég az elmúlt öt évben 25 százalékos növekedést tudhatott maga mögött. A csirkehús árának növekedése miatt viszont nehéz helyzetbe került a Buffalo Wild Wings, így döntöttek az értékesítés mellett, de a hálózat nem tűnik el és a felvásárlás után is megtartja márkanevét. Az 1982-ben alapított franchise lánc Mexikóban, a Közel-Keleten, a Fülöp szigeteken, Szaúd-Arábiában, Ománban és Indiában rendelkezik egységekkel. A hálózat csirkeszárnyairól és a több mint húsz féle választható szószairól ismert, melyek mellett burgereket és salátákat is kínál. A sporteseményekre berendezkedett bárokban a fogyasztók az ízletes ételek mellett hatalmas képernyőkön követhetik a népszerű sportközvetítéseket.

Az Arby’s 1964-es alapítása óta egyedi, a megszokott burgerektől eltérő ételkínálatra, azaz a legmagasabb minőségű húsos szendvicsek elkészítésére törekszik. Az alapítók, Leroy és Forrest Raffel több mint 50 éve vágtak bele vállalkozásukba, hogy alternatívát kínáljanak a gyorséttermek világában. Az azóta is sikeresen működő lánc a már bejáratott piacok mellett keresi partnereit Európában, így Magyarországon is. A leendő franchise partnerek a központ általános segítsége mellett részt vehetnek egy két hónapos amerikai képzésen is, hogy az üzletükből a lehető legtöbbet tudják kihozni.

Az Arby’s szárnyakat kap

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 63 téma, 109 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank