A külföldi terjeszkedést a sok külföldön élő magyarnak köszönhetjük, akik az itthon látott sikeren felbuzdulva nyitották meg a külföldi szalonokat. Végre találtak egy olyan vállalkozást, amit lehetett vinni Magyarországról külföldre” – mondta el Klein Péter, a KiwiSun ügyvezető igazgatója.
Kedd
2017.12.19.
A KiwiSun bioszolárium franchise egyre sikeresebb Európában. Nagy reményeket fűznek az olasz, román, szlovák, ír és német piacokhoz.
 

A 2006-ban alapított KiwiSun szolárium hálózat az egyik legsikeresebb hazai franchise. Összesen több mint 60 egységgel rendelkezik Európa szerte, és tovább terjeszkedik a Magyarország mellett már Olaszországban, Németországban, Írországban, Angliában, Romániában és Szlovákiában is eredményes vállalat. A meglévő piacok fejlesztése mellett újabb európai országokban is várhatóak üzletnyitások.

A KiwiSun egyedülálló módon egy kézben fogja össze a fejlesztés, gyártás és franchise üzemeltetés területeit. Együtt fejleszti a szolárium gépeket és a fény kibocsátásáért és a barnulásért felelős szolárium csöveket. Az üzleti stratégiának, az egészségtudatos technológiának és a sokak által jólismert KiwiSun márkának köszönhetően a vállalat egyre népszerűbb a vásárlók körében. „Évről–évre nő azoknak a száma, akik a rendszeres KiwiSun fénykezelést az életük részévé teszik és egész évben, évszaktól függetlenül, heti két alkalommal igénybe veszik a szolgáltatást. Egyre több a tudatos fogyasztó, akik alaposan utánanéznek és megvizsgálják egy szolgáltatás vagy egy termék hátterét” – nyilatkozta Klein Péter a KiwiSun alapítója.

A minden jelentősebb hazai városban megtalálható, országos lefedettséggel bíró szolárium hálózat a hazai terjeszkedés mellett nagy energiát fordít Európa meghódítására is. „Magyarországon még van néhány szabad városunk, illetve Budapesten is elérhető még egy-két lokáció, ahol nagy igény volna a szolgáltatásokra. Londonban most épül a nyolcadik szalon. Szeretnénk a közeljövőben egy komoly expanziót ezen a területen. Nagy reményeket fűzünk az olasz, román, szlovák, ír, német piacokhoz, és szeretnénk hamarosan elindítani Európa többi országát, Ausztriát, Lengyelországot, Horvátországot is” – avatott be az expanziós tervekbe az ügyvezető igazgató.

A KiwiSun rugalmas franchise partneri és master franchise ajánlatokkal is rendelkezik, három üzletmodellből válaszhatnak a leendő partnerek. 15 ezer fős lakosságig 3 géppel, 30 ezer fős lakosságig 3-5 géppel, 30 ezer fő felett, illetve a nagyvárosokban 5-10 géppel lehet szalont nyitni. Nagy előny a hálózathoz való csatlakozáskor, hogy nincs belépési díj, illetve a franchise központ ingyenesen biztosítja a központi marketinget, dolgozói képzéseket és az üzlettervezést is.

Emellett a KiwiSun franchise központ folyamatosan rendelkezésre áll a partnerek számára a teljes marketing és informatikai csapattal, közösségi média támogatással, szervízháttérrel és árukészlet ellátással. A gépek gyártói áron, a piaci ár töredékéért elérhetőek öt év teljes körű garanciával. Klein Péter hozzátette: „Egy KiwiSun szalon megnyitása nemhogy nem kerül többe egy sima szalon megnyitásával, hanem jóval olcsóbb. Mi nem a belépő partnereken profitálunk, hanem a közös együttműködésben vagyunk érdekeltek."


Kovács Márton
journalist