Ismét van magyar a legígéretesebb franchise koncepciók között
A Nemzetközi Franchise Szövetség (IFA) negyedik alakommal hirdette meg a legígéretesebb fiatal (21 és 35 év közötti) vállalkozó franchise átadókat világszerte támogató "NextGen in Franchising" programját. A kezdeményezés célja, hogy a világ 20 legígéretesebbnek megítélt, induló franchise (vagy ahhoz kapcsolódó) vállalkozás tulajdonosainak átfogó képzést, támogatást nyújtson, segítve őket a biztos és dinamikus fejlődésben.
Minden évben többszáz 21 és 35 év közötti jelenlegi vagy leendő franchise tulajdonos mutatja be üzleti tervét, motivációs levelét és videós bemutatkozóját annak reményében, hogy elnyerje a NextGen in Franchising verseny rangos elismerését. Az idei évben Magyarországról egyedüliként a két huszonéves fiatal által alapított Anjuna Ice Pops jutott be a legjobbak közé. A top húszas mezőny tagjaként, a másfél évvel ezelőtt alapított, vegán jégkrémekre szakosodott magyar vállalat az IFA 2018. Évi kongresszusán mutatkozhat be vezető franchise hálózatok tulajdonosainak, illetve az eseményre kilátogatóknak.
A vegán jégkrémeket készítő és értékesítő Anjuna Ice Pops tulajdonosai, Szabó Milán és Szalay József a kezdetektől egyedi brand-et építettek saját fejlesztésű termékeiknek, melynek célja, hogy összehozza a tudatos táplálkozást a jégkrém evés élvezetével. Jelenleg két egységük működik Budapesten, de a pozitív vásárlói visszajelzéseknek, illetve számos megkeresésnek köszönhetően országszerte további franchise üzletek nyitása várható.
A NextGen in Franchising versenyen az elmúlt években több magyar franchise márka is megmérettethette magát. Míg tavaly a Dolce Dance tánciskola hálózat, egy évvel korábban a Stilianos babauszoda franchise jutott be a legígéretesebb húsz közé, és utazhatott el az amerikai versenyre.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Április 4-én ismét franchise kiállításon vehettek részt a hazai piac vállalkozói és befektetői.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.