2017.07.28.

Nagy dobásra készül a Starbucks

A világ legnagyobb kávézólánca egyre nagyobb hangsúlyt fektet a hideg kávés italokra, és bevezeti legújabb innovációját, a nitrogénnel hűtött csapolt kávét.

A mindenki által ismert, 1971-ben az Egyesült Államokban alapított Starbucks kávézó franchise hálózat elsőre talán meglepő, mégis innovatív és kecsegtető ötlettel rukkolt elő. A vállalat nagyszerű lehetőséget lát a hideg kávés italokban, melyek fejlesztésén és értékesítésén keresztül kíván további részesedéshez jutni a multi-milliárd dollár forgalmú kávé világpiacból.

Starbucks Nitro Clod Brew Fotó Starbucks

A Starbucks 75 országban 25 ezer kávézóval van jelen. A klasszikus melegen készülő kávék mellett a vállalat 2015 óta foglalkozik hidegen készülő kávés italok fejlesztésével és forgalmazásával.

A legújabb, már tesztelés alatt álló termékük a ‘Nitro Clod Brew’ melynek lényege, hogy a kávét nitrogénnal hűtik le és a sörcsapokhoz hasonló módszerrel hordóból csapolják a fogyasztók számára. A 20 órán keresztül, hidegen készülő kávé a Starbucks technológiájának köszönhetően ízletesebb és zamatosabb, hiszen a kávébabokban található aroma és íz hangsúlyosabb, mint a forróvízzel készülő kávék esetében.

A 2015 óta hideg kávés italokat is kínáló hálózat a Bloomberg kimutatása szerint évente 25 százalékkal tudta növelni eladásait ezen szegmensben. A hideg kávé piac világ szinten 2010 és 2015 között több mint 340 százalékos növekedést mutatott. A Starbucks most ezt, a világ szinten milliárd dolláros hideg kávé piacot szeretné megszerezni – jelentette be Howard Schultz, a vállalat vezérigazgatója. A cég ezáltal még nagyobb szeletet birtokolhat a nemzetközi kávé piacból, új fogyasztókat csábítva a kávézóiba.

Az elmúlt negyven évben arra törekedtünk, hogy a legjobb melegen készülő kávékat és kávés italokat hozzuk létre. Természetesen mindig kínálunk újdonságokat a vásárlóinknak, így a hidegkávés italokban rejlő lehetőségeket is ki szeretnénk használni. Az elkövetkező években erre a területre komoly erőket fogunk fordítani” – nyilatkozta Howard Schultz. "Egy teljesen új élményt kínálunk a vendégeink számára” – tette hozzá Dr. Sandy Stark, a Starbucks alelnöke. Az új termék először 1400 kávézóban kerül majd forgalomba nyár végére, először az amerikai és angol piacokon.

Magyarországon 2010-ben jelent meg a márka, jelenleg 16 kávézót számlál a hazai franchise jogtulajdonos AmRest Kávézó Kft. üzemeltetésében.

Nagy dobásra készül a Starbucks

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank