2017.07.25.

Megújul a Subway

A megújult, modern arculattól és technológia háttértől várja a megoldást a világ legnagyobb étteremlánca.

A Subway bejelentette forradalmi terveit a jövőre nézve. Az elmúlt években nehéz időket átélő vállalat további egységek bezárása nélkül kíván fejlődni, alkalmazkodni a megváltozott piaci elvárásokhoz, és egy új szintre lépni. A 2012 óta hanyatlást mutató vállalat eladásai folyamatosan csökkennek. A Technotomic kimutatásai szerint az egyes Subway éttermek forgalma az elmúlt öt évben átlagosan 15 százalékkal estek vissza. Sokkoló hír, hogy az elmúlt év során az amerikai piacon több Subway étterem zárta be kapuit, mint amennyi új megnyitott. 2016 végére a 27 103 egységből 26 744 egység maradt meg, így a Subway történetében először következett be, hogy a hazai, Egyesült Államok-beli piacán csökkent a működő egységek száma.

Subway megújulás Fotó Subway

A világ legnagyobb franchise étteremláncaként több mint 44 ezer egységgel rendelkező óriáscég naponta 7,5 millió szendvicset értékesít nemzetközi szinten.

A csökkenő népszerűségre reagálva a Subway megújítja a teljes arculatát, modernizálja megjelenését és frissíti technológiai hátterét is. A hálózati erőforrásainak köszönhetően azonban mégsem kell temetni franchise láncot. Az amerikai, kanadai és angliai egységek már elkezdték bevezetni az újításokat, melyek megoldást kínálhatnak a problémákra, számolt be róla a CNN.

A személyes kapcsolaton keresztül történő rendelések és a friss, egészséges összetevők láthatósága az egyik kulcs stratégiája volt az alapító Fred DeLuca-nak, amely egészében változtatta meg gyorséttermi világpiacot. Ez a megoldás tette lehetővé, hogy minden vásárló láthassa, hogyan készül a szendvicse, eldönthesse, hogy mi kerül bele, így válhatott minden szendvics különleges, személyre szabott termékké.

A Subway kiszolgálási módszere – amely éveken keresztül előnyt biztosított a vállalatnak – a jelek szerint már nem elegendő, így a hálózat a piaci versenytársakat követve bevezeti a legújabb, alternatív rendelési technológiákat is. A McDonald’s, Burger King, Wendy’s vagy a Dunkin Donuts példáját követve megjelenik a mobilos előrendelés, a házhozszállítás, a drive-thru, illetve az éttermekben található érintőképernyős rendelési lehetőség is. Ezen megoldások mellett a hálózat ösztönözni szeretné a fogyasztókat, hogy a Subway termékeket az éttermekben fogyasszák el, időt töltsenek ott. Ennek támogatásában az ingyenes Wi-Fi hozzáférés, mobil töltőállomások és megújult belső design (nyitottabb terek és a frissesség hangsúlyozása), valamint az exkluzív Subway zenei arculat segít majd.

A teljes arculati megújulás keretében a Subway logó is megváltozik. A cég a lehető legegyszerűbb logót szeretné bevezetni, így a klasszikus Subway “S” lesz a cég új fémjele. Ez a vizuális üzenet ismerős lesz a hálózat eddigi vásárlóinak és új vendégeinek egyaránt. Az újításokat eddig 85 étteremben vezették be, de a teljes hálózat átalakulása éveket vehet igénybe a több tízezer egységet működtető franchise hálózatnak. Az előrejelzések szerint év végére már 3-5 ezer megújult étteremmel találkozhatunk, elsősorban Észak-Amerikában és Nagy-Britanniában. A további, európai átalakulás várhatóan jövőre kezdődhet meg.

Megújul a Subway

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank