2017.06.14.

Vacsora mindig kéznél

Újabb amerikai franchise fordul a digitális világ felé. A Denny’s éttermek kínálata már mobilon és közösségi médián keresztül is házhoz rendelhető.

A több mint 60 éve, Amerikában alapított klasszikus családi étteremlánc, a Denny’s átlagosan 30 millió vendéget szolgál ki havonta. Olyan tipikusan amerikai ételek szerepelnek kínálatukban, mint a palacsinta, omlett, gofri, hamburgerek, steakek, szendvicsek. Az 1700 egységgel rendelkező, 14 országban jelen lévő és ezáltal a legnagyobb családi tulajdonban lévő, felszolgálással működő étteremhálózatot gyakran a franchise világ legjobbjai között emlegetik. A térségben, így Magyarországon is master franchise partnert kereső márka, alkalmazkodva a piaci változásokhoz, most vezeti be új üzleti stratégiáját.

Denny's étterem Fotó Denny's

64 éve olyan márkát működtetünk, amely a nap minden percében pontosan azt kínálja, amire a vásárlók vágynak. Legyenek bárhol és bármikor, mi teljesítjük igényeiket” – nyilatkozta John Dillon marketing igazgató.

Az elmúlt időszakban egyre több franchise vállalkozás fordult a virtuális világ felé kiaknázva az internetben és a közösségi médiában rejlő lehetőségeket. A Denny’s éttermek is bővítik szolgáltatásaikat és az új, mobilon is elérhető online rendelési rendszerüknek köszönhetően a vásárlók már Facebookon és Twitteren keresztül is rendelhetnek házhoz.

A mobilos alkalmazáson és interneten keresztüli házhoz rendelések száma az elmúlt öt évben megháromszorozódott. Az amerikai NDP kutatóintézet felmérése szerint jelenleg világ szinten az éttermi rendelések 6,6 százalékát teszik ki az online rendelések, melyek nagyrészt okostelefonon keresztül zajlanak. A gyorséttermek házhozszállítási szolgáltatásait összesen a fogyasztók 18 százaléka használja, és a tendencia tovább növekszik.

A Denny’s házhozszállítási szolgáltatásának bevezetését két éves kutatás és tesztelés előzte meg. Külön csomagolási módokat fejlesztettek ki a tojások, hamburgerek, szendvicsek és palacsinták számára. Az elsődleges cél az ételek frissen és melegen tartása volt a megfelelő tálalás mellett. „Természetesen továbbra is törekedni fogunk arra, hogy éttermeink csalogatóak legyenek ügyfeleink számára, de mostantól nagy hangsúlyt kívánunk fektetni a házhozszállítási szolgáltatásunkra is“ – avatott be John Dillon.

Az éttermi franchise hálózat master franchise partner bevonásával szeretne megjelenni Magyarországon. A master franchise partner kizárólagossággal rendelkezhet az ország területén, és legalább öt étterem megnyitásához elegendő tőkével kell rendelkeznie. A franchise partnerek három különböző üzletformátumból választhatnak, melyek elsősorban méretükben és beruházás-igényükben különböznek.

Vacsora mindig kéznél

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank