2017.05.31.

Új kampányba kezdett az Arby’s

Míg a legtöbb gyorsétterem lánc profitja csökken, addig a prémium szendvicsekre építő márka sikert sikerre halmoz.

Az Arby’s 1964-ben alapult, mint az első, az egész Egyesült Államokat behálózó prémium szendvics hálózat. A vállalat ügyfelei több mint 50 éve választhatnak a kézzel készített óriás szendvicsek, változatos és gazdag ételek és finom desszertek közül. Az Arby’s a gyorséttermek és prémium éttermek közé pozícionálja magát, a hálózat nagy hangsúlyt fektet arra, hogy az ételek a legjobb minőségű húsokból és egészséges alapanyagokból készüljenek. Mára 3400 egységet üzemeltet világszerte és tovább növekszik.

Arby's étterem Fotó Arby's

Tovább terjeszkedik a népszerű szendvics hálózat. Most nyitott a lehetőség az exkluzív magyarországi master franchise jog megvásárlására.

Míg a legtöbb gyorsétterem lánc profitja csökken, addig az Arby’s sikert sikerre halmoz. A franchise hálózat egyértelműen tudja, hogy mit csinál. A felmérések azt mutatják, hogy az Egyesült Államokban egyre kevesebb ember látogatja a gyorséttermeket 35 éves kor felett. A fiatalabb korosztályok esetében viszont a tendencia épp fordított, a látogatók száma növekedést mutat. Ügyesen ismerte fel ezt a trendet a vállalat, és sikeresen fordította előnyére a megfelelő marketing stratégia alkalmazásával. A 35 éves kor alatti, fiatal és éhes célcsoportra készített modern reklám stratégiának, valamint a közösségi média adta lehetőségek kiaknázásának köszönhetően a kreativitásra és humorra épülő kampány elérte célját. Az Arby’s 2016-ban 3,8 százalékos növekedést könyvelhetett el.

A marketing mellett a termékfejlesztés is hangsúlyos az Arby’s-nál, márka most például korlátozott ideig piacra dobta a klasszikus görög gyros szendvicsét bárányhússal és tzatzikivel. Az új termék illeszkedik a vállalati stratégiába, amely szembe megy az egyre divatosabb zöldség alapú étkezéssel. A minőségi, húsos ételekre specializálódott portfóliónak köszönhetően a 30 év alatti vásárlók lojálisak és gyakran visszatérnek. A hálózat egyik legjobban fogyó specialitását is a klasszikus görög gyros ihlette, a Gyroscope szendvicsből évente 27 millió darabot értékesítenek, amely ebben a szegmensben a legnagyobb az Egyesült Államokban.

Az Arby’s arra számít, hogy a kidolgozott koncepciójának köszönhetően a nemzetközi franchise partnerek gyors növekedésre lesznek képesek. A hálózat a régióban is terjeszkedni kíván, így nyitott a lehetőség a magyaroroszági befektetők, vállalkozók számára is. Az exkluzív master franchise jog megvásárlása 20 évre szól és teljes körű kizárólagosságot biztosít a partner számára. Magyarországon a jövőbeni master franchise partnernek legalább 10 Arby’s étterem megnyitásához elegendő tőkéhez kell hozzáféréssel rendelkeznie. Az új partner az indulás előtt egy nyolc hetes képzésen vehet részt az Egyesült Államokban.

Új kampányba kezdett az Arby’s

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank