2017.04.10.

Frissen és látványosan

Nem késleltethetik tovább a franchise megállapodás aláírását azok, akik a nyári szezonban elindítanák saját thai fagyizójukat.

Az idei évben debütál az iSweet thai fagyizó franchise programja. A többéves előkészületek és az első fagyizók sikerei után, április óta már országszerte van lehetőség egy (vagy több), a különleges ázsiai desszertre, illetve annak friss és látványos elkészítésére építő iSweet fagyizó megnyitására. „A legfontosabb, hogy egy olyan hálózatot építsünk fel, amiben mindenki megtalálja a számításait, a franchise partnerek ugyanúgy, mint a franchise központ vagy a beszállítók. Ezért is igyekeztünk a szükséges befektetés mértékét alacsonyan tartani, valamint többféle üzletformátumot elérhetővé tenni a partnerek helyszíneinek különböző adottságai alapján” – mondta el Kaszás Attila, az iSweet International Kft. ügyvezető-igazgatója. A franchise rendszerben kétféle üzletformátum – az egész évben nyitva tartó iSweet márkaüzlet és a szezonális iSweet stand – érhető el.

iSweet Árkád, Budapest Fotó iSweet

Az iSweet több mint két éve indult útjára Párkányban, majd 2015. decemberében megnyitott az első egész évben nyitva tartó iSweet thai fagyizó a budapesti Árkád bevásárlóközpontban. Tavaly további két helyszínen bővült a hálózat (egy mozgó és egy kitelepült, szezonális egységgel), idén április óta pedig a franchise program is elérhető.

Az iSweet mögött álló fiatal, vállalkozói csapat már röviddel az indulás után tudta, hogy a franchise modell lesz a terjeszkedés választott formája. „A thai fagylalt Magyarországon még egy kialakulóban lévő és gyorsan fejlődő piac. Az egyedi technológiának és koncepciónak köszönhetően az iSweet egyfajta piaci előnyre tett szert. Annak érdekében, hogy ezt az előnyt meg tudjuk tartani, és a lehető leggyorsabban tudjuk bővíteni a hálózatunkat, úgy döntöttünk, egy adaptálható franchise rendszer kidolgozásával elérhetővé tesszük az iSweet üzleti lehetőséget más vállalkozók számára is” – avatott be az ügyvezető. „Abban, hogy jó irányba indultunk el, megerősített az, hogy már az első évben, a próbaidőszak alatt is több tucat franchise érdeklődést kaptunk.”

Ahogyan azt Attilától megtudtuk, az iSweet franchise rendszerében nincsenek rejtett költségek, és a fix összegben meghatározott havi franchise díj is a kiszámítható és tervezhető működést segíti elő. „Semmilyen más területre nem teszünk rá árrést vagy terheljük meg a partnereket további költségekkel, akik így élvezhetik a nagybani beszállítás előnyeit és a különböző kedvezményeket a beszállítóknál. A cél, hogy a partnerek számára is egy élményt kínáljon az iSweet, és szívesen, örömmel vegyenek részt egy sikeres vállalkozás vezetésében.” A tervezhető és sikeres üzemeltetést a franchise központ az adott helyszínre készített üzleti tervvel, az alkalmazottak megfelelő betanításával, marketingtámogatással, valamint időhatékony szervizeléssel is támogatja.

Persze nem csak nyáron van szezonja a thai fagylaltnak, az iSweet esetében pedig kifejezetten egy olyan koncepció kidolgozása volt a cél, ami egész évben a fogyasztók rendelkezésére áll. „Azért az Árkádban lévő fagyizónk számára is a nyár a legforgalmasabb szezon, de nincsen radikális visszaesés az év többi részében sem. Sőt, a karácsonyi és ünnepi időszakok alatt szintén kifejezetten magas forgalmat sikerült elérni” – világított rá Attila. Az ügyvezető hozzátette, hogy míg (az elsősorban a bevásárló- és rendezvényközpontok, éttermek, stb. közönségének termett) márkaüzlet egész évben rentábilisan üzemeltethető, addig a kitelepülős üzletforma inkább kiegészítő jövedelemforrást jelent – egy friss és látványos koncepció formájában.

Frissen és látványosan

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank