Duplázás 2020-ra
A Diego lakberendezési áruházlánc 16,3 milliárd forint árbevételt ért el tavaly, 14,8 százalékkal többet az előző évinél. 2017-re a forgalom 16 százalékos növekedését várja a társaság, így 18,9 milliárd forint forgalom a terv – közölte a Diego Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. Tájékoztatásuk szerint a társaság árbevétele az elmúlt öt évben csaknem 80 százalékkal nőtt; 2020-ig újabb, körülbelül 80 százalékos növekedés és 25 milliárd forint nettó árbevétel elérése a cél.
A 25 éve alapított, magyar központú Diego 1996-ban kezdte felépíteni franchise hálózatát, azóta padlóburkoló szakkereskedő láncból lakberendezési áruházhálózattá vált. Jelenleg három országban 145 Diego szakáruház működik, a 96 magyarországi mellett Romániában 32, Szlovákiában pedig 17 helyen.
Magyarországon még 6-8 településen van lehetőség Diego áruház nyitására, külföldi üzleteik számát pedig 2020-ig duplázni fogják, a három országban így összesen 200 Diego bolt lesz. A fejlesztési tervekben az idén 6-6 új bolt indulása szerepel Szlovákiában és Romániában – közölte a vállalat.
A Diego 1992-ben kiskereskedelmi tevékenységgel és kiállítási szőnyegezéssel indult el, majd rövid időn belül vidéki kiskereskedők folyamatos kiszolgálásával bővítette tevékenységi körét. Nagykereskedelmi szolgáltatásaik teremtették meg a franchise hálózat alapjait. A Diego hálózat ma már meghatározó szerepet tölt be a Kárpát-medence laminált padló, darabszőnyeg, padlószőnyeg, PVC-padló, függöny, lakástextil, tapéta és az ezekhez tartozó kiegészítő termékek piacán.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.