2017.03.27.

Kényelem, minőség és ár-érték arány

Ez az, amitől egyedi és versenyképes a Little Caesars” – Kawa A. Jaff regionális igazgatót kérdeztük a pizzéria koncepcióról.

A világ harmadik legnagyobb pizzérialánca, a Little Caesars nemrégiben, az idei év elején jelentette be, hogy Európát vette célba nemzetközi terjeszkedésének következő állomásaként. Ezzel egyidőben megkezdte olyan franchise partnerek felkutatását, akik megnyitnák az első zászlóshajó üzleteket, és bevezetnék a márkát a kiválasztott első két európai piacon, Magyarországon és Lengyelországban. A magyarországi franchise toborzás következő lépéseként az amerikai franchise központ képviselői Budapestre látogatnak az érdeklődőkkel való személyes megbeszélés érdekében – ennek kapcsán kérdeztük Kawa A. Jaff regionális igazgatót az egyedi vállalkozási lehetőségről, valamint a hazai vállalkozókat leginkább érdeklő kérdésekről.

Kawa Jaff Fotó Kawa A. Jaff - Little Caesar Enterprises

Sokféle eszköz áll rendelkezésünkre a franchise partnerek támogatásához, üzletük beindításához. De, ami talán még fontosabb, hogy nem hagyjuk magukra őket az étteremnyitás után sem. Folyamatos kutatásfejlesztéssel biztosítjuk számukra a megfelelő innovációt, támogatjuk őket disztribúciós hálózatuk kiépítésében, a költségek optimalizálásában, ahogyan megosztjuk a legjobb üzleti gyakorlatokat is.
- Kawa Jaff, regionális igazgató, EMEA régió, Little Caesar Enterprises, Inc.

Franchising.hu: Miben különleges, illetve mitől különbözik a Little Caesars koncepciója a versenytársakhoz képest?
Kawa Jaff: A Little Caesars koncepció három jól meghatározott jellemzőre, értékre épül: kényelem, minőség és ár-érték arány. A kényelem abban jelenik meg, hogy nem kell várni. Van például egy termékkategóriánk, a Hot-n-Ready, amit a gyakorlatban úgy kell elképzelni, hogy a vásárló betér hozzánk bármikor a nap folyamán, és 30 másodperc múlva már ki is fordult az üzletből egy nagy doboz, gőzölgő pizzával a kezében. A Hot-n-Ready biztosítja, hogy a legnépszerűbb pizzák mindig azonnal elérhetőek legyenek, de emellett egyedi pizzákat is rendelhetnek a vendégek, melyek elkészítése mindössze nyolc percet vesz igénybe.
A második érték, amit a Little Caesars képvisel, az a minőség. Kizárólag friss, minőségi és sosem fagyasztott alapanyagokat használunk. Paradicsomszószunk százszázalékban friss paradicsomból készül, a sajt és feltétek sem fagyasztva érkeznek a pizzériákba és a tészta – ami a legfontosabb összetevő – szintén az étteremben készül frissen.
És végül, a harmadik jellemző, az ár. Ugyan Magyarországon a végső fogyasztói árakat majd a jövőbeli franchise partnerrel közösen határozzuk meg, rendelkezünk a képességgel és technológiával, hogy magas minőségben és mégis versenyképes áron kínáljuk termékeinket.
Mindezt tartalmazza a know-how (amit maradéktalanul megosztunk franchise partnereinkkel), és ez az, amitől egyedi és versenyképes a Little Caesars – a legjobb ajánlat bármelyik piacon.

Mely országokban van már jelen a Little Caesars és mely piacok vannak a nemzetközi expanzió fókuszában?
Little Caesars pizzériával találkozhatnunk ma már az USA összes államában, valamint világszerte további 18 piacon. Magyarországhoz legközelebb Törökországban vagyunk jelen, azonban Európa – annak ellenére, hogy az elmúlt tíz évben megtripláztuk nemzetközi éttermeink számát – még meghódításra vár. Ezért jelenleg Magyarországra és Lengyelországra összpontosítunk, melyeket terveink szerint további piacok követhetnek majd a kontinensen.

Milyen étteremformátumok érhetőek el franchise partnerek számára Magyarországon, és milyen követelményeket állítanak a helyszínekkel szemben?
A tipikus Little Caesars éttermek alapterülete általában 75 és 100 m2 között van, ahol a legnagyobb terület a konyhának, sütőnek, a melegen tartó és kiszolgáló pultnak van fenntartva – a legtöbb ilyen üzlet mindössze 2-3 asztallal rendelkezik. A mi pizzéria koncepciónk elsősorban nem egy hagyományos, beülős éttermet jelent, inkább az elvitelre és házhozszállításra fókuszálunk. Ezért teszünk akkora hangsúlyt a gyorsaságra és kényelemre, illetve ennek köszönhetően is tudjuk alacsonyan tartani az étteremnyitáshoz szükséges befektetést.
Ezek alapján a forgalmas sétálóutcák, nevezetességek, busz- és vonatpályaudvarok, egyetemek, lakó- és irodaparkok, bevásárlóközpontok jelentik a legjobb helyszíneket. Fontos, hogy most, még a magyarországi toborzás elején sem kizárólag Budapestre koncentrálunk, Little Caesars étteremnyitás minden legalább 150-200 ezer fős városban lehetséges.

Milyen támogatásokra számíthatnak a franchise partnerek saját Little Caesars éttermük megnyitása előtt és után?
Először is átfogó képzési programot biztosítunk franchise partnereink és alkalmazottjaik számára. Átadjuk az egyedi LC know-how-t, képezzük őket és segítünk az üzleti tervezésben, értékesítési stratégiák kialakításában, egyéb területeken. Támogatást nyújtunk a partnereknek az étterem kialakításában, ahogyan annak népszerűsítésében és megismertetésében is a helyi fogyasztókkal. Számtalan marketing- és reklámanyaggal rendelkezünk, segítünk a legmegfelelőbb marketing stratégia megtervezésében és a leghatékonyabb csatornák kiválasztásában. Emellett egy marketing menedzsert is külön kijelölünk a számukra, aki a helyszínen segít az eredményes promócióban.
Sokféle eszköz áll rendelkezésünkre a franchise partnerek támogatásához, üzletük beindításához. De, ami talán még fontosabb, hogy nem hagyjuk magukra őket az étteremnyitás után sem. Folyamatos kutatásfejlesztéssel biztosítjuk számukra a megfelelő innovációt, támogatjuk őket disztribúciós hálózatuk kiépítésében, a költségek optimalizálásában, ahogyan megosztjuk a legjobb üzleti gyakorlatokat is.

Kényelem, minőség és ár-érték arány

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank