2017.02.14.

Fejleszt az Intersport Magyarország

Egymillió eurós áruház-felújítási programba kezd az Intersport. Új arculat és új munkahelyek jönnek létre.

A sportszer-kereskedelmi Intersport hálózat magyar tagja 300 ezer eurós befektetéssel új arculatot ad szombathelyi áruházának, ezt követően még a tavasszal több mint 700 ezer eurós beruházással megújítja budaörsi egységét – közölte közleményben a vállalat. A várhatóan március második felében, Budaörsön újra nyíló áruház alapterülete ezáltal 800 négyzetméterrel, 3000 négyzetméterre nő.

Intersport üzlet Fotó Intersport

Az Intersport a magyar sportszerpiac harmadik legnagyobb szereplője. 2015-ben 6,26 milliárd, 2016-ban 6,36 milliárd forint árbevételt ért el, 2017-re pedig 6,8 milliárd forintot vár.

Horváth Csobán, az Intersport Magyarország ügyvezetője a közleményben kifejtette: a legmodernebb kereskedelmi technológiák meghonosítása ellenére nem csökken, hanem már az újra-nyitáskor 10 százalékkal nő a munkavállalók száma, miközben a további felújítások is újabb munkahelyeket teremtenek országszerte. A vállalatnak jelenleg 180 alkalmazottja van.

A Magyarországon 14 áruházat üzemeltető üzletlánc számára jól alakultak az utóbbi időszak értékesítései, sőt kifejezetten előnyös volt a hideg tél, a téli sportszezonban ennek is köszönhetően közel 20 százalékkal növekedett a forgalom. A legnépszerűbb termékek a korcsolyák, szánkók, téli kiegészítők voltak.

Az Intersport Magyarország tulajdonosa (a 2013 végén német többségi tulajdonba került)

Intersport Austria. A több mint 50 éves vállalat nemzetközi franchise hálózatként indulva vált a világ legnagyobb sportszer kereskedelmi hálózatává, amely 40 országban, több mint 5100 üzlettel van jelen.

Fejleszt az Intersport Magyarország

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 61 téma, 106 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank