A Sky Zone hálózat jelenleg több mint 100 trambulinparkjának 97 százalékát franchise partnerek üzemeltetik, nagyjából felét az Egyesült Államokban, míg további ötvenet Nagy Britanniában, Észak- és Dél-Amerikában, valamint a Közel-Keleten.
Hétfő
2017.01.23.
A Sky Zone egy fedett trambulinpark koncepcióban kombinálja a fitneszt és szórakozást. A hálózat Magyarországon is exkluzív franchise jogot kínál.
 

A sport igenis lehet szórakoztató, a gyerekek, fiatalok és felnőttek egyaránt jól érezhetik magukat, miközben fejlesztik fizikai állapotukat – erre a gondolatmenetre építette fel az amerikai Rick Platt a Sky Zone fedett trambulinpark koncepcióját, és nyitotta meg első egységét 2004-ben. Ez az úttörő szórakoztató fitneszközpont hamar sláger lett az amerikaik körében, aminek köszönhetően 2006-ban megnyílt az első franchise egység és elkezdődött a franchise hálózatfejlesztés.

A Sky Zone expanziós stratégiájának középpontjában a franchise áll, és Európába, így a magyar piacra is országos vagy régiós franchise átvevővel törne be a márka. A jövőbeli partnerek Magyarország vagy a régió egész területére szerezhetnek kizárólagos márkaképviseleti és fejlesztési jogot, és legalább egy – átlagosan 1500-3000 m2 alapterületű – trambulinpark kialakítását kell vállalniuk.

Az új partnerekre vár Los Angeles és az alapképzés

A Sky Zone franchise partnerré válás első lépése egy, a partner és a franchise központ által közösen elfogadott üzletfejlesztési terv kidolgozása, mely tartalmazza többek közt a tervezett helyszínek és a szükséges beruházás jellemzőit. A hálózat támogatási rendszere ezt követően segíti és végigkíséri a partnereket a szükséges trambulinok, bútorok, felszerelés és berendezés legyártásának, beszerzésének és beszerelésének – vagyis a teljes tervezés és kialakítás – folyamatában. A teljes beruházás tőkeigénye 1-2 millió dollár.

A támogatási rendszer legfontosabb része a kezdeti, két hetes képzési program a Sky Zone los-angelesi központjában, ami magába foglalja a a teljes know-how átadását, a POS és informatikai rendszerek használatát, a karbantartást és fenntartható működést, valamint a reklám- és marketingtevékenységet is” – emelte ki William Edwards, a hálózatfejlesztésért Európában és Ázsiában felelős EGS vállalat ügyvezető igazgatója.

A Sky Zone a világ első beltéri trambulin parkja, kategóriájának legnagyobb franchise hálózata, melyet a Franchise Business Review 2014-ben a legjobb feltörekvő amerikai franchise márkának választott. A koncepció célközönsége rendkívül széles (gyermekek, felnőttek, sportolók, rekreációs foglalkozások, stb.), éppen ezért a szolgáltatásai is hasonlóan változatosak: ”szabad” trambulin nagyterem, kosárlabda, röplabda, kidobós, virtuális labdajátékok, fitnesz, habkocka-tenger. Eredetiségüknek és tartalmi sokszínűségüknek köszönhetően a Sky Zone trambulinparkok kiváló helyszínt jelentenek születésnapi-, céges partikhoz, csoportos rendezvényekhez is.