Két új Starbucks az évvégére
Az 1971-ben alapított Starbucks – a versenytársakhoz képest valamivel később – csak 2010-ben jelent meg Magyarországon. A gazdasági válság elmélyülése miatt azonban sokan az amerikai márka bukását jósólták meg hazánkban, mondván, a lakossági költekezés visszaesése és a kiélezett piaci verseny nem túl jó táptalaj a magasabb ár fekvésű kávézóláncnak. Azonban egy dinamikus fejlődés eredményeként a Starbucks mindössze hat év alatt piacvezető lett Magyarországon, most pedig megnyitotta tizenhatodik kávézóját is.
A 16. Starbucks az Astoriánál került kialakításra az East-West Business Centerben. A 114 négyzetméteres új kávézó, központi, metró melletti elhelyezkedésével tökéletes helyszín a nagy találkozásokra, ahol a vendégek 30 asztalnál élvezhetik a válogatott kávékülönlegességeket, de kora tavasztól a külső teraszon további 13 asztal kerül majd elhelyezésre.
„Régi tervünk vált valóra azzal, hogy a belvárosban az Astoriánál is kávézót nyithattunk. Bízunk benne, hogy jelenlétünkkel ismét egy közkedvelt találkozási pontot hozunk létre, ahova a rohanó mindennapok során vendégeink rendszeresen betérnek majd kedvenc italaikért" – fogalmazott Herczku György, a Starbucks ingatlanokért felelős vezetője.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.