2016.12.22.

Két új Starbucks az évvégére

Immáron 16 kávézót számlál a világ legnagyobb kávézóláncának magyarországi hálózata.

Az 1971-ben alapított Starbucks – a versenytársakhoz képest valamivel később – csak 2010-ben jelent meg Magyarországon. A gazdasági válság elmélyülése miatt azonban sokan az amerikai márka bukását jósólták meg hazánkban, mondván, a lakossági költekezés visszaesése és a kiélezett piaci verseny nem túl jó táptalaj a magasabb ár fekvésű kávézóláncnak. Azonban egy dinamikus fejlődés eredményeként a Starbucks mindössze hat év alatt piacvezető lett Magyarországon, most pedig megnyitotta tizenhatodik kávézóját is.

Starbucks logó Fotó Starbucks

A Starbucks – a világ legnagyobb kávézóláncaként – 75 országban 25 ezer kávézóval van jelen, aminek mintegy felét üzemeltetik franchise partnerek. Magyarországon 2010-ben jelent meg a kávézólánc a hazai franchise jogtulajdonos AmRest Kávézó Kft. üzemeltetésében.

A 16. Starbucks az Astoriánál került kialakításra az East-West Business Centerben. A 114 négyzetméteres új kávézó, központi, metró melletti elhelyezkedésével tökéletes helyszín a nagy találkozásokra, ahol a vendégek 30 asztalnál élvezhetik a válogatott kávékülönlegességeket, de kora tavasztól a külső teraszon további 13 asztal kerül majd elhelyezésre.

Régi tervünk vált valóra azzal, hogy a belvárosban az Astoriánál is kávézót nyithattunk. Bízunk benne, hogy jelenlétünkkel ismét egy közkedvelt találkozási pontot hozunk létre, ahova a rohanó mindennapok során vendégeink rendszeresen betérnek majd kedvenc italaikért" – fogalmazott Herczku György, a Starbucks ingatlanokért felelős vezetője.

Két új Starbucks az évvégére

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank