Éjjel-nappali olasz étteremmel bővít a Shärf Group

A The Italian franchise iránt érdeklődő vállalkozókkal szemben elsősorban a vendéglátásban szerzett tapasztalat a franchise központ elvárása, de fontos az olasz gasztronómia és életérzés iránti elhivatottság is.
Szombat
2016.12.10.
A Coffeeshop Company franchise-t is tulajdonló csoport gondozásában folytatja ausztriai terjeszkedését a The Italian.
 

A “The Italian” gasztro-koncepció első étterme az ausztriai Bécsújhelyen nyitotta meg kapuit 2012-ben. A franchise rendszer mögött az a Shärf Csoport áll, mely például a Coffeeshop Company franchise hálózatot is magáénak tudhatja. A közelmúltban kezdődött el a The Italian étteremlánc bővítése franchise partnerek bevonásával, most a negyedik ausztriai helyszínen, Grazban nyitott a hálózat. Emellett a The Italian már külföldön is megvetette lábát, Örményország fővárosában, Jerevánban nyílt már egy pilot egység.

A The Italian egy, a hét minden napján éjjel-nappal nyitva tartó étterem- és kávézó koncepció, a választék középpontjában elsősorban olasz ételekkel-italokkal; mint a családi recept alapján készített tészták, pizza, saláták, kávé, tea, forró csokoládé és házi limonádék. A kulináris élményekhez ad kellemes miliőt a modern és egyedi stílusban, gazdagon kialakított üzlethelyiség, mely elengedhetetlen része a koncepciónak.

A partnerek számíthatnak a franchise központ támogatására az olyan területeken, mint a termékfejlesztés, beszerzés, logisztika, marketing, működés és kontrolling, valamint profitálhatnak a Shärf Group több mint 60 éves, a kávéházi és éttermi vendéglátásban, valamint franchise üzemeltetésben szerzett tapasztalatából is.

A Shärf Group elsőszámú franchise márkája, a Coffeeshop Company hálózata jelenleg mintegy 30 országra terjed ki, többek közt 36 kávéházzal az Egyesült Államokban, több mint 90 egységgel Oroszországban, de a 22 magyarországi helyszínnel hazánkban is közel az országos lefedettség a márka számára.

A Coffeeshop Company 2007-ben kezdte meg működését Magyarországon a régiós master franchise jogokat birtokló Tizia csoport vezetésével; jelenleg 22 egységet üzemeltetnek franchise partnerek. A vállalat 23-28 kávézóra maximalizálja a hazai egységek számát, kávéházi licencek elérhetőek a kiemelt, még szabad területeken: Békéscsabán, Kaposváron, Kecskeméten, Polgáron és Veszprémben.


népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.