Tovább erősödő natúrkozmetikumok
Az Yves Rocher 25 százalékkal növelte magyarországi forgalmát, valamint – a várakozásokat meghaladó – négy új üzletet nyitott 2015-ben. A francia kozmetikai vállalat az idén további növekedést tervez, ami az eddigi adatok alapján meghaladja majd a 20 százalékot. Venczel Judit, a magyarországi leányvállalat igazgatója a budapesti sajtótájékoztatóján elmondta, hogy az Yves Rocher bruttó árbevétele a tavalyi évben meghaladta a 2,5 milliárd forintot, nyeresége pedig 50 millió forint volt.
A Magyarországon 1997 óta jelenlévő Yves Rocher 2016-ban négy új üzletet nyitott, Miskolcon, Nyíregyházán, és Budapesten – utóbbit október végén, a legújabb boltkoncepció alapján és egy több mint százezer eurós beruházás keretében a Váci utcában. A boltokban több mint 600 féle terméket forgalmaznak, amelyek mindegyike növényi alapanyagú. Az arcápoló termékek száma évente legalább félszázzal bővül.
A növényi hatóanyagú kozmetikumokat gyártó, családi tulajdonban lévő Yves Rocher vállalatot 1958-ban alapították. Napjainkban a márka a világ közel 100 országában jelen van, és világszerte több mint 30 millió vásárlója van.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Dnipro-M egy a hagyományos barkácsáruházakra emlékeztető, szerszám forgalmazó szaküzlet, mely franchise rendszerben terjeszkedik.
A háborús helyzet nem csak a lakosság, de a vállalkozások kivándorlásához is vezetett az országból.
Szokatlanul nagy piaca van a használtautóknak, mely eddig főleg a nagy játékosok és a magánemberek között oszlott csak meg, ez a franchise hálózat viszont a kis vállalkozókat is bevonná.
Az étrendkiegészítőket, speciális élelmiszereket és sportruházatot gyártó és forgalmazó BioTechUSA-cégcsoport júniusban nyitotta meg Magyarországon a legnagyobb, az Allee bevásárlóközpontban található, 110 négyzetméteres exkluzív üzletét.
Sikeres tesztidőszakot követően hivatalosan is elindította Magyarországon DODO Partner franchise kezdeményezését.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Április 4-én ismét franchise kiállításon vehettek részt a hazai piac vállalkozói és befektetői.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!