Megérkezett Európába, az egész kontinenst meghódítaná
A PuroClean Észak-Amerika vezető kereskedelmi és lakossági kármentesítő és helyreállító franchise hálózata. Az 1991-ben alapított vállalat, több mint 200 franchise partnerén keresztül kínál olyan szolgáltatásokat, mint a tűzeset, beázás, árvíz utáni helyreállítás, penész eltávolítása, természeti katasztrófa utáni kármentesítés vagy biológiai hulladék eltávolítása. Az eddig csak az Egyesült Államokban és Kanadában jelen lévő franchise hálózat most Európa szerte megvetné a lábát, és kezdi meg országos mester franchise partnerek felkutatását.
Miután világ szerte részletesen elemezte az egyes piacokat, a PuroClean Európában azonosított jelentős keresletet és piaci rést szolgáltatásai, azaz a magas minőségű és expressz ingatlan helyreállítási, kármentesítési szolgáltatások terén. A vállalat elsősorban helyi mester partnerekre támaszkodna az öreg kontinens 302 milliárd euróra becsült ágazatának meghódításában, melynek első lépését már meg is tette a hálózat: szeptemberben Írországban tette elérhetővé szolgáltatásait. A PuroClean európai terjeszkedésének fókuszában elsősorban Nagy-Britannia, Németország, Spanyolország és Olaszország áll, de – ahogy azt a vállalat is kiemelte – minden uniós piacon keresnek mester partnert, így például Magyarországon is.
A negyedévszázados fennállását idén ünneplő PuroClean franchise ajánlata egy alacsony kockázatú, mégis magas hozamú vállalkozási lehetőséget jelent. „Az európai vállalkozók számára azért lehet vonzó a PuroClean recesszió-biztos üzleti formulája, mert egy nagymúltú és bizonyított franchise rendszert képvisel, ami erős infrastruktúránkkal, erőforrásokkal, a legmodernebb technológiákkal és felszereléssel párosul” – emelte ki Mark Davis, a PuroClean vezérigazgatója.
Az igazgató hozzátette, a mester franchise partnerré válás további előnye az országos kizárólagosság; a kiterjedt támogatási rendszer mellett is relatív függetlenség, önállóság; a sub-franchising tevékenység (további franchise jogok értékesítésének lehetősége egyéni, helyi franchise partnerek számára); az üzletvezetés minden aspektusára kiterjedő képzési programok; támogatás az expanziós tervek megvalósításában, valamint „korlátlan növekedési lehetőség egy dinamikusan bővülő ágazatban”.
„Az ideális PuroClean franchise partnerek olyan vállalkozók, akik megtestesítik mindazt, amit a PuroClean képvisel: jelentős hatást gyakorolni a helyi közösségekre azáltal, hogy gyors és szakszerű szolgáltatásokat kínálunk az ingatlantulajdonosoknak, amikor a leginkább szükségük van rá” – mondta el Davis. A mester franchise partnerré válásnak nem feltétele a kapcsolódó szakmai tapasztalat, de a hálózat szívesen veszi azoknak a vállalkozóknak a jelentkezését is, akik már ezen vagy hasonló területen tevékenykednek, de szeretnék tovább növelni versenyképességüket és piaci részesedésüket egy bizonyított márka és rendszer segítségével.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Itthon is rengeteg elektromos rollert látni az utcákon, mint azt a Hopp bebizonyította egy nyereséges és gyorsan növekvő szegmensről van szó.
Új útra terelné a tradicionális automosást egy magyar franchise hálózat, a GreenLine. A nanotechnológiára építve, alacsony tőkeigénnyel és környezetbarát módon hódítaná meg a szektort.
Az üzleti ötletek mindössze 6 százaléka valósul meg, franchise-rendszerrel azonban jelentősen javítható ez az arány, mivel így a vállalkozás indításával járó kockázat nagymértékben csökkenthető.
A mindennapi hajtásban a legtöbben hajlamosak hanyagolni a közelgő egészségügyi problémákra utaló jeleket.
Egyre több a szemüveges, az optika piacon mégis hiány van.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel
Szépség és franchise
Tisztelt cím! Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről!ombodieva@freemail.hu Köszönettel!
Szépség és franchise
Érdeklődöm van-e lehetőség a részletes tájékoztatásra a következő elérhetőségeken: mariann05@freemail.hu +36-30-5830028