2016.09.08.

Százon túl

4 évvel az első magyarországi SPAR partner üzlet megnyitása után a franchise hálózat már 107 élelmiszerboltot számlál.

2012 szeptemberében Móron nyílt meg az első Spar partner üzlet, 2016. szeptember 7-én pedig már túl is sikerült lépni a százas számot, így már több mint 100 üzletegységgel rendelkezik a Spar kiskereskedői hálózata – közölte a Spar Magyarország Kft. Az élelmiszerlánc ugyan már egy negyed évszázada éve jelen van Magyarországon, azonban hálózatfejlesztésében a partner program 4 évvel ezelőtti elindításával jutott szerep franchise partnereknek és helyi családi vállalkozásoknak. A Spar partner program legújabb, a zuglói Ungvár utcában található üzlete szintén családi tulajdonban működik: Bruzsa Gábor és Bruzsáné Révész Tímea a jövőbeni fejlődési lehetőségeiket alaposan mérlegelve döntöttek úgy, hogy csatlakoznak a SPAR márkához. A mostani mellé egy másik fővárosi boltjukat is bevonják a Spar franchise hálózatba 2017 első negyedévében. A család 1992 óta foglalkozik élelmiszer kiskereskedelemmel.

Spar partner üzlet megnyitó Fotó SPAR Magyarország Kft.

A Spar franchise program keretében a kiskereskedők számos előnyt élveznek: széles áruvá-laszték, heti hatszori áruszállítás, kiterjedt marketingtámogatás és promóciók, korszerű informa-tikai rendszer, a SuperShop hűségprogram használata.

Az 500 négyzetméteres Ungvár utcai bolt a nyitásra kívül-belül megújult. Új utcai portált, aljzatburkolatot, gépészetet kapott, valamint korszerű hűtő és kiszolgáló berendezéseket szereltek be, az eladóteret megnövelték. A mintegy 90 millió forintos beruházás a Magyar Nemzeti Bank Növekedési Hitelprogram segítségével, a Raiffeisen Bank közreműködésével valósult meg. Az üzletnyitás 4-8 munkahelyet teremthet forgalomtól függően” – mondta el közleményben Erwin Schmuck ügyvezető igazgató.

A Spar 81 magánkereskedővel áll szerződésben országszerte, összesen 107 üzlet működik a partnerségi programban. A folyamatosan bővülő franchise hálózat már több mint 1300 embernek ad munkát, a boltok forgalma éves szinten meghaladja a 30 milliárd forintot. A franchise üzletek 52 százaléka a fővárosban található. „A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. 25 éve van jelen a magyar piacon. Ezalatt hazánk meghatározó élelmiszer és napi fogyasztási cikk kereskedelmi láncává vált. Hálózatfejlesztése alapítása óta töretlen, s ebben 4 éve nagy szerep jut a családi vállalkozásoknak is. A SPAR a jövőben is keresi azokat a minőségi kiszolgálás mellett elkötelezett partnereket, akik megtartva saját önállóságukat, szívesen csatlakoznának a programhoz” - hangsúlyozta Erwin Schmuck ügyvezető igazgató.

A Spar magyarországi forgalma a tavalyi évben 3 százalékkal 488,2 milliárd forintra nőtt, az idén pedig az 500 milliárd forintos forgalom elérése a cél. A cégcsoport 2015 végén összesen 456 üzlettel rendelkezett Magyarországon, a vállalat több mint 13 ezer munkavállalójával az ország egyik legnagyobb munkaadója.

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank