2016.08.17.

Mercure, ibis header Orbis Hotel Group franchise prezentáció

Csatlakozzon hozzánk, és érezze Csoportunk erejét

Bővítse üzletét franchise ajánlatunkkal!

Az Orbis Hotel Group sokéves tapasztalattal rendelkezik a szállodaüzemeltetés terén. A csoport 2000-ben csatlakozott az Accor hálózatához – a világ egyik vezető, világszerte több mint 4000 szállodát üzemeltető szállodaláncához. Az Accortól átvett szabványoknak és jógyakorlatoknak köszönhetően az Orbis csoport magasan piacvezető Lengyelországban, valamint meghatározó szereplőjévé vált a közép-európai és magyarországi szállodaiparnak is. Magyarország a csoport egyik legfontosabb piaca, hazánkban 17 szállodával van jelen a vállalat.

Az Orbis Hotel Group 2014 végén kötött mester franchise megállapodást az Accorral, és vette át az Accor márkák fejlesztését Közép és Kelet Európa országaiban, köztük Magyarországon. Ennek eredményeként a csoport olyan nemzetközileg ismert márkákhoz kínál franchise lehetőséget és hozzáférést Magyarország egész területén, mint a Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis, Ibis Styles és ibis budget.

szálloda recepció

Tegyen szert nemzetközi tapasztalatokra és tudásra a helyi piacon

Tudjuk, hogy a hatékony működés megvalósítása nagy kihívást jelent a szállodaipar gyorsan változó piaci környezetében. Az üzleti célok elérése azonban jóval egyszerűbb, ha egy erős partner tapasztalatára támaszkodhatunk. Az Orbis Hotel Group franchise rendszere lehetővé teszi a tervek gyorsabb megvalósítását. Tőlünk minden eszközt és segítséget megkap a szükséges beruházások mihamarabbi megtérüléséhez és az üzemi eredmény maximalizálásához. Az Orbis know-how egyesíti a hotelpiac kiváló ismeretét, a csoport sokéves nemzetközi tapasztalatát, valamint azoknak az értékeknek a támogatását, melyek 45 éve jelentik az Accor globális hálózatának alapját.

Használja szakértelmünket és üzemeltetői jógyakorlatainkat

  • Szakértői támogatás

    Tanácsadói és szakértői csapatunk rendelkezésére áll. A szállodai működéssel és szolgáltatásokkal kapcsolatos tudás és tapasztalat segítségére lehet a fontos üzleti döntések meghozatalakor.

  • A termékek és szolgáltatások minőségének ígérete

    Hálózatunkban mindenhol biztosítva van a termékek és szolgáltatások minőségének megfelelő szintje. Az adaptált folyamatok biztosítják a szállodákba ellátogató vendégek elégedettségét.

  • A működési költségek optimalizálása

    Biztosítjuk tudásunkat és támogatásunkat a szálloda építési, korszerűsítési és működési költségeinek optimalizálásához is. Elemezzük a piaci lehetőségeket, és segítünk a kedvező beszerzési ár megszerzésében.

Mercure hotel lobby

Növelje bevételeit

  • Hatékony marketing és promóciós szolgáltatások

    A hatékony marketing tevékenység és az ACCOR szabványokba, márkákba vetett bizalom lehetővé teszik, hogy rendszeresen bővítsük elégedett vendégkörünket.

  • TARS foglalási rendszer

    Globális foglalási rendszerünk, a TARS növelheti az értékesítéseket. Szállodáinkban az összes foglalás akár 47,3 százaléka érkezhet ezen a rendszeren keresztül.

  • Online értékesítési csatornák

    Szállodáját reklámozzuk számos nemzetközi és lokális online értékesítési csatornán keresztül is.

  • A nemzetközi „Le Club” hűségprogram

    Magyarországon is érvényes hűségprogramunk többszázezer aktív felhasználóval és feliratkozott utazóval.

Mercure hotel recepció

Hozza létre a legvonzóbb és legjobb munkahelyet

  • Támogatás a munkaerőfelvétel során

    Támogató felvételi eljárások, segítség a legmagasabb szakmai potenciállal rendelkező jelöltek megtalálásában és kiválasztásában. Saját munkaerő-adatbázisunk évi 250.000 jelentkezést fogad.

  • A személyzet képzése

    Az Orbis Hotel Group képzési programokat biztosít alkalmazottai számára, amelyek révén javul a szakmai színvonal. Emellett az alkalmazottak az Accor Akadémia képzéseiből is profitálhatnak, melyek a világ minden pontján megtalálhatóak.

  • Hatékony ösztönző programok

    Különböző, hatékony ösztönző programok kiválasztásával és alkalmazásával növelheti a személyzet hatékonyságát és a munkájukat övező ügyfél-elégedettséget is.

szálloda staff

Mercure montázs

Használja a licencet a sikerhez!

Ismerjük, és értjük a magyarországi szállodapiac sajátosságait, óriási tudásbázisunk és tapasztalatunk elsőkézből, a saját hotelek üzemeltetéséből származik. Elsősorban ez teszi lehetővé, hogy egy páratlan ajánlatot tudjunk kínálni a magyarországi és nemzetközi piacokon.

Válasszon a nemzetközi Accor márkák közül, és csatlakozzon Európa legnagyobb szállodaláncához.

Ezt mindössze 3 lépésben megteheti:

Érdeklődő hoteltulajdonos Új szállodai létesítmény

1. Általános tájékoztatás az Accor franchise márkákról és az együttműködés előnyeiről.

1. Általános tájékoztatás az Accor franchise márkákról és az együttműködés előnyeiről.

2. Értékesítési, marketing, disztribúciós és IT támogatás, szolgáltatások demonstrálása, és az Accor által kiválasztott szabványok alkalmazása az előírásoknak megfelelően.

2. Értékesítési, marketing, disztribúciós és IT támogatás, szolgáltatások az Accor által kiválasztott szabványoknak és előírásoknak megfelelő működésének demonstrálása és ellenőrzése.

3. A kapcsolódó franchise dokumentációk előkészítése és aláírása, valamint megállapodás a kiválasztott szállodai márka integrációs folyamatáról.

3. A kapcsolódó franchise dokumentációk előkészítése és aláírása, valamint megállapodás a kiválasztott szállodai márka integrációs folyamatáról.

Adjon, hogy felismerjék; legyen a partnerünk!

Mercure, kollázs

Accor márka logók

Szeretne többet tudni az Accor franchise márkákról? Böngésszen honlapunkon, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap kitöltésével vagy - kérjük angolul - írjon nekünk  a malgorzata.morek@accor.com címre!

Contact information
First and last name *
Company *
City *
Phone *
E-mail *
Does your company have a hotel? *




Your questions or comments
If you see this, leave this form field blank

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank