Hamarosan új divatmárka Magyarországon
A Forever 21 divatmárka még korábban az év során kötött franchise megállapodást a Teren Management Europe vállalattal, melynek köszönhetően utóbbi cég 9 országban vált a márka kizárólagos franchise partnerévé. A Teren Management felel a kiskereskedelmi hálózat fejlesztéséért Közép- és KeletEurópában, köztük Magyarországon, Bulgáriában, Csehországban, Görögországban, Lengyelországban, Portugáliában, Romániában, Svájcban és Szlovákiában. A franchise partner gondozásában ősszel indulhat útnak az első Forever 21 üzlet, kezdésként Romániában.
Az első, magyarországi Forever 21 üzlet megnyitásának időpontja még nem ismert. A tervek szerint a Teren Management egyelőre 21 üzlet megnyitását tervezi 2016 végéig a cseh, lengyel, portugál, román és szlovák piacokon.
Annak ellenére, hogy a mai napig családi tulajdonban működik, a Forever 21 az ötödik legnagyobb divat kiskereskedő az Egyesült Államokban. A márka világszerte több mint 750 üzletben kínálja a női, férfi és gyermek ruházati termékekből és kiegészítőkből álló portfólióját. A Forever 21 márkát 1984-ben alapító Chang család célkitűzése, hogy 2017-ig egy nyolc milliárd dolláros divatvállalattá váljanak.
Egy átlagos Forever 21 üzlet alapterülete 3500 négyzetméter, de a márka legnagyobb üzletének mérete meghaladja a 15 ezer négyzetmétert. A hálózat több mint 750 üzletet fog össze a világ 48 országában.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
Jól teljesített a H&M csoport mind a hat márkája a legutóbbi félévben. A vállalat egy újabb erős évet zárhat.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...
Playersroom nyitás Szlovákiában
semmit nem is kell befizetni?