2017.02.07.

Az igazi sportbár hangulat

Magyarországon is prémium sport-bárt nyitna a The Tilted Kilt franchise. Erős befektetőnek adnák az exkluzív licenceket.

A rendkívül kompetitív magyarországi éttermi vendéglátás ágazatban akkor lehet sikeres egy étterem, ha sikerül hosszútávon minőségi termékeket és elsőosztályú kiszolgálást, szolgáltatást biztosítania ügyfeleinek. Ha emellett egy egyedi éttermi koncepciót is sikerül kidolgozni, akkor a managementnek és tulajdonosoknak nem kell aggódniuk az erős verseny vagy a vásárlók elpártolása miatt. Az amerikai székhelyű The Tilted Kilt étterem és sportbár hálózat megfelel ezeknek a kritériumoknak, és nemzetközi expanziója részeként azt tervezi, hogy belép a magyarországi piacra is. Ehhez keres olyan pénzügyileg erős befektetőt, aki marketing orientált és van tapasztalata a vendéglátásban.

The Titled Kilt étterem és sportbár Fotó The Titled Kilt

Az egyéb szórakoztató sportbároktól jól megkülönböztethető The Tilted Kilt élményt a vendégek egyből megtapasztalják, amint ellátogatnak a hálózat egyik éttermébe. A sportbárokban többtucat LCD képernyőn vetítik az élő sportműsorokat, a rendelést pedig a Kilt Girls és Kilt Boys uniformisba öltözött pincérnők és pincérek szolgálják fel, kellemes hangulatot teremtve.

A The Tilted Kilt márkát Las Vegasban alapították 2003-ban, amikor a koncepció szerint megnyitották az első kelta sportbárt, ahol vonzó pincérnők és pincérek szolgáltak fel a mára a hálózat védjegyévé vált Kilt Girls és Kilt Boys munkaruhában. Az ötlet nagyon gyorsan utat tört magának, és már több mint 100 sportbár működik a márkanév alatt világszerte. Népszerűségét azonban nemcsak vonzó, kellemes megjelenésű csapatának és kiszolgálásnak köszönheti a márka, hanem széles étel- és italkínálatának is. A Tilted Kilt bárokba ellátogatókat többtucat hagyományos és kortárs amerikai, ír és skót ételek várják, valamint mintegy harminc csapolt és üveges sör közül választhatnak. Ezt a kínálatot egészíti ki a többtucat plazma tv, amin a legújabb sport programokat követhetik a rajongók.

A hálózat expanziójárt Közép-Európában felelős Edwards Global Services vállalat igazgatója, William Edwards szerint Magyarországon olyan erős, marketing orientált cégeknek van jó esélyük az országos partnerré válásra, melyeknek van tapasztalata a vendéglátás, étkeztetés terén, és rendelkeznek hozzáféréssel vonzó helyszínekhez. A The Tilted Kilt sportbárok átlagos alapterülete 450-900 négyzetméter. „A franchise partneri jelentkezőknek szükségszerűen kiválóan kell ismerniük a helyi piacot” – tette hozzá Edwards.

A franchise központ támogatási rendszerének részeként minden franchise partner megkapja a hálózat teljes know-how-ját. Első ízben egy öthetes képzésen kell részt venni a vállalat arizonai központjában, majd minden étteremnyitás előtt és után is egy hetet a partner helyszínén töltenek a Tilted Kilt instruktorok, hogy támogassák a csapat kiválasztását, betanítását, a megnyitót, stb., de online oktatóanyagok is folyamatosan a partnerek rendelkezésére állnak.

Az oktatás mellett természetesen biztosítunk reklám és értékesítési támogatást is, valamint a partnerek rendelkezésére bocsátunk minden rádiós, televíziós, online vagy nyomtatott anyagot, marketing és kampányelemet” – avatott be Edwards. Egy The Tilted Kilt étterem és sportbár megnyitása a globális adatok alapján nagyjából egymillió dolláros beruházást jelent, mely magába foglal minden költséget a szükséges licencek megvásárlásától, az üzlethelyiség rendszerkövetelményeknek megfelelő kialakításán át az étterem berendezéséig, megnyitásáig.

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank