Kozmetikum- és parfümüzlet négyezer eurótól
A Beauty Cosmetics márka 2001-ben indult útjára Lengyelországban, eleinte bevásárlóközpontokban kialakított üzletszigeteken értékesítettek kozmetikai termékeket. A portfólió 2006-ban bővült a vállalat saját gyártású kimért parfümkollekciójával. A parfümök és kozmetikumok értékesítése rendkívül hatékonynak bizonyult az üzletszigetek mellett a különálló márkaboltokban is, valamint a termékek könnyedén beilleszthetők egy már meglévő üzlet (pl. fodrászat, szépségszalon, virág- és ajándéküzletek, stb.) kínálatába is, így hamar és rohamtempóban kezdődhetett meg a márka és a köré épülő hálózat terjeszkedése. A Beauty Cosmetics ennek keretében dolgozta ki és tette elérhetővé franchise és országos mester franchise ajánlatát a környező országok piacain is. Harmadik lehetőségként, a vállalat országos disztribútori lehetőséget is kínál 2012-ben alapított, professzionális kozmetikai termékeket kifejezetten fodrászatok és wellnessközpontok számára kínáló Creme Bar márkájához.
A Beauty Cosmetics 2015-ben már több mint száz franchise partnerrel rendelkezett Lengyelországban, ezért a környező országok piacaira irányította figyelmét, és a csehországi, országos Creme Bar disztribútor megtalálásával már tavaly évvégén kezdetét vehette a nemzetközi expanzió. „Az idei évben Magyarországon és Szlovákiában szeretnénk elindulni” – mondta el egy interjúban Piotr Janczak ügyvezetőigazgató, és hozzátette, hazánkban elsősorban mester franchise átvevőt és országos disztribútort keresnek, de van lehetőség egyéni franchise partnerként, egyetlen helyszín kialakításával is csatlakozni.
A Beauty Cosmetics egyéni franchise partnerei már 4 ezer eurós (kb. 1,25 millió forintos) befektetéssel elindíthatják saját kozmetikum- és parfümüzletüket, míg mester partnerként legalább 10-15 ezer eurós indulótőkével kell rendelkezni. Utóbbi befektetéshez általában még hozzáadódik a további üzletnyitások költsége, valamint az egyéni franchise partnerek felkutatásával és a magyarországi hálózat fejlesztésével járó költségek is. További kiadásként jelenik meg a web-oldal magyarra fordítása, és egy kisebb raktár bérlése.
A Creme Bar márka esetén egy egyszeri, nagyjából 15 ezer eurós befektetésre van szükség, és kulcsfontosságú egy jó értékesítési vezető alkalmazása, valamint felszerelése a megfelelő eszközökkel. „Az országos disztribútornak elegendő tőkével kell rendelkeznie a magyarországi marketingtevékenység és márkafejlesztés fedezésére is, de ezt pontosan majd az ő értékesítési stratégiája határozza meg. Ennek kialakításában szintén támogatjuk őt” – avatott be Janczak úr.
A hálózat mindhárom együttműködési forma esetén biztosít átfogó képzéseket, valamint kifejezetten az adott helyszínre szabott marketing és nyitási támogatást. A franchise partnerek az együttműködés során profitálhatnak a folyamatosan bővülő portfóliót és megújuló termékeket biztosító fejlesztésekből, marketing és értékesítői rendezvényekből, rendszeres partnertalálkozókból és szakmai továbbképzésekből is.
A jövőbeli franchise partnerekkel szemben nem elvárás a szépségápoláshoz kapcsolódó szakmai tapasztalat, hiszen ezt a hátrányt könnyen lefaraghatják a partnerek a hálózat átfogó képzéseinek köszönhetően. „A Beauty Cosmetics franchise rendszerében nincs szükség speciális tudásra vagy készségre, viszont a vállalkozói szellem, az elhivatottság, az igyekezet és a következetesség fontos. A Creme Bar márka esetén pedig olyan partnerrel szeretnénk együtt dolgozni, aki jártas a szépségápolás területén és remek értékesítői vénával rendelkezik” – mondta el az ügyvezetőigazgató.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
Lézeres szőrtelenítés, esztétika, bőrszépészet. Az EverDerm a legmodernebb, prémium orvosesztétikai kezeléseket nyújtja személyre szabott párosításokban.
Egy fiatal kozmetikai cég modernizálná a magyar szépségipart.
legolvasottabb
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
Vállalkozóként az ember számos nehéz üzleti döntés elé áll, az egyik ilyen lehet az, hogy belevágjon-e egy saját franchise hálózat építésébe?
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.
Húsz éves a magyar High-Care
Hol találom Veszprémben a high care stúdiót?