Kozmetikum- és parfümüzlet négyezer eurótól
A Beauty Cosmetics márka 2001-ben indult útjára Lengyelországban, eleinte bevásárlóközpontokban kialakított üzletszigeteken értékesítettek kozmetikai termékeket. A portfólió 2006-ban bővült a vállalat saját gyártású kimért parfümkollekciójával. A parfümök és kozmetikumok értékesítése rendkívül hatékonynak bizonyult az üzletszigetek mellett a különálló márkaboltokban is, valamint a termékek könnyedén beilleszthetők egy már meglévő üzlet (pl. fodrászat, szépségszalon, virág- és ajándéküzletek, stb.) kínálatába is, így hamar és rohamtempóban kezdődhetett meg a márka és a köré épülő hálózat terjeszkedése. A Beauty Cosmetics ennek keretében dolgozta ki és tette elérhetővé franchise és országos mester franchise ajánlatát a környező országok piacain is. Harmadik lehetőségként, a vállalat országos disztribútori lehetőséget is kínál 2012-ben alapított, professzionális kozmetikai termékeket kifejezetten fodrászatok és wellnessközpontok számára kínáló Creme Bar márkájához.
A Beauty Cosmetics 2015-ben már több mint száz franchise partnerrel rendelkezett Lengyelországban, ezért a környező országok piacaira irányította figyelmét, és a csehországi, országos Creme Bar disztribútor megtalálásával már tavaly évvégén kezdetét vehette a nemzetközi expanzió. „Az idei évben Magyarországon és Szlovákiában szeretnénk elindulni” – mondta el egy interjúban Piotr Janczak ügyvezetőigazgató, és hozzátette, hazánkban elsősorban mester franchise átvevőt és országos disztribútort keresnek, de van lehetőség egyéni franchise partnerként, egyetlen helyszín kialakításával is csatlakozni.
A Beauty Cosmetics egyéni franchise partnerei már 4 ezer eurós (kb. 1,25 millió forintos) befektetéssel elindíthatják saját kozmetikum- és parfümüzletüket, míg mester partnerként legalább 10-15 ezer eurós indulótőkével kell rendelkezni. Utóbbi befektetéshez általában még hozzáadódik a további üzletnyitások költsége, valamint az egyéni franchise partnerek felkutatásával és a magyarországi hálózat fejlesztésével járó költségek is. További kiadásként jelenik meg a web-oldal magyarra fordítása, és egy kisebb raktár bérlése.
A Creme Bar márka esetén egy egyszeri, nagyjából 15 ezer eurós befektetésre van szükség, és kulcsfontosságú egy jó értékesítési vezető alkalmazása, valamint felszerelése a megfelelő eszközökkel. „Az országos disztribútornak elegendő tőkével kell rendelkeznie a magyarországi marketingtevékenység és márkafejlesztés fedezésére is, de ezt pontosan majd az ő értékesítési stratégiája határozza meg. Ennek kialakításában szintén támogatjuk őt” – avatott be Janczak úr.
A hálózat mindhárom együttműködési forma esetén biztosít átfogó képzéseket, valamint kifejezetten az adott helyszínre szabott marketing és nyitási támogatást. A franchise partnerek az együttműködés során profitálhatnak a folyamatosan bővülő portfóliót és megújuló termékeket biztosító fejlesztésekből, marketing és értékesítői rendezvényekből, rendszeres partnertalálkozókból és szakmai továbbképzésekből is.
A jövőbeli franchise partnerekkel szemben nem elvárás a szépségápoláshoz kapcsolódó szakmai tapasztalat, hiszen ezt a hátrányt könnyen lefaraghatják a partnerek a hálózat átfogó képzéseinek köszönhetően. „A Beauty Cosmetics franchise rendszerében nincs szükség speciális tudásra vagy készségre, viszont a vállalkozói szellem, az elhivatottság, az igyekezet és a következetesség fontos. A Creme Bar márka esetén pedig olyan partnerrel szeretnénk együtt dolgozni, aki jártas a szépségápolás területén és remek értékesítői vénával rendelkezik” – mondta el az ügyvezetőigazgató.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
Lézeres szőrtelenítés, esztétika, bőrszépészet. Az EverDerm a legmodernebb, prémium orvosesztétikai kezeléseket nyújtja személyre szabott párosításokban.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.
Húsz éves a magyar High-Care
Hol találom Veszprémben a high care stúdiót?