Szendvicsbe zárt bőség
A legfrissebb piackutatások azt mutatják, hogy napjaink étkezési szokásaira egyre nagyobb hatással van – az ár és gyorsaság mellett – az egészségesség és az ételek minősége is. Igaznak tűnik ez a trend szerte a világon, és az Arby’s – amely mintegy három és fél ezer éttermet működtet 3 kontinensen – pont ebben különbözteti meg magát a versenytársaktól: csak kiváló minőségű alapanyagok és szolgáltatás az, ami a magát prémium kategóriába soroló gyorsétterem lánc egységeit jellemzi.
Az Arby’s éttermek menüje a bőségesen adagolt és prémium minőségű steakekre, baconre, csirke- és pulykahúsokra alapoz, melyekkel igyekszik minden korosztályt megcélozni, igaz legnagyobb ütemben – főleg az Egyesült Államokban – a fiatal vásárlók száma növekszik. Amellett, hogy elsősorban a húsokban (és az abból felhasznált mennyiségben) rejlik az Arby’s különlegessége, a menüben a szendvicsek mellett találunk sültkrumplit, salátákat, desszerteket és shake-eket is.
Az utóbbi években folyamatosan emelkedett az Arby’s átlagos, egy étteremre jutó forgalma. A hálózat teljes értékesítésének legnagyobb része a ”drive-through” formátumú éttermekből származik, de egyre népszerűbbek a klasszikus, beülős éttermek is. A jellegzetes Arby’s hangulatot a meleg színek és a természetes-, faanyagokból kialakított világos belsőtér jellemzik, modern megvilágítással, fekete-fehér dekorációval.
Az Arby’s üzleti koncepciója most már Magyarországon is elérhető a vállalat franchise rendszerének köszönhetően, melynek keretében az amerikai vállalat exkluzív szerződést kínál a magyarországi franchise partnernek. „A magyarországi franchise partner személyében olyan komoly céget keresünk, amely ismeri ezt a piaci szegmenst és van tapasztalata a vendéglátóiparban is. Emellett a partnernek kell rendelkeznie egy jó helyszínnel (vagy lehetőséggel annak bérlésére / megvásárlására), és további éttermek nyitását is vállalni kell a következő néhány évben – ami azt jelenti, hogy jelentős tőkére is szükség van a franchise partnerré váláshoz. Előny, ha a jelentkezőnek van franchise átvevőként vagy átadóként szerzett tapasztalata” – magyarázta el a hálózat partnereivel szemben támasztott követelményeket William Edwards, a márka magyarországi bevezetéséért felelős EGS vállalat vezérigazgatója.
Az Arby’s franchise rendszerében számos étterem-formátum közül választhatnak a partnerek, melyek helyigénye 60-185 négyzetméterig terjedhet. „A franchise partner minden szükséges támogatást és segítséget megkap a helyszín kiválasztásában, kialakításában és a szélesebb közönséggel történő megismertetésében. Ez magába foglalja többek közt az amerikai képzést is, ami egy 6-8 hetes oktatási programot jelent a vállalat székhelyén” – avatott be Edwards.
Az első Arby’s étterem az Ohio állambeli Boardmanban nyitotta meg kapuit 1964-ben, és mindössze egy évvel később az első franchise partnert is megnyerte magának. Ma, az Egyesült Államokon kívül a márka jelen van Kanadában, Törökországban, valamint a Közel-Keleten.
További információkért az Arby’s koncepcióról, franchise lehetőségről és a partnerekkel szemben támasztott követelményekről kérjük, tekintse meg a franchise katalógust.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.