2016.02.24.

Szendvicsbe zárt bőség

Az amerikai Arby’s étteremlánc a gyors kiszolgálást egyesíti a prémium minőséggel. Most Magyarországon is bizonyítana a márka.

A legfrissebb piackutatások azt mutatják, hogy napjaink étkezési szokásaira egyre nagyobb hatással van – az ár és gyorsaság mellett – az egészségesség és az ételek minősége is. Igaznak tűnik ez a trend szerte a világon, és az Arby’s – amely mintegy három és fél ezer éttermet működtet 3 kontinensen – pont ebben különbözteti meg magát a versenytársaktól: csak kiváló minőségű alapanyagok és szolgáltatás az, ami a magát prémium kategóriába soroló gyorsétterem lánc egységeit jellemzi.

Arby's étterem Fotó Arby's

Világszerte közel 3400 Arby’s étterem működik, melyek több mint kétharmada (2400) van franchise partnerek kezében.

Az Arby’s éttermek menüje a bőségesen adagolt és prémium minőségű steakekre, baconre, csirke- és pulykahúsokra alapoz, melyekkel igyekszik minden korosztályt megcélozni, igaz legnagyobb ütemben – főleg az Egyesült Államokban – a fiatal vásárlók száma növekszik. Amellett, hogy elsősorban a húsokban (és az abból felhasznált mennyiségben) rejlik az Arby’s különlegessége, a menüben a szendvicsek mellett találunk sültkrumplit, salátákat, desszerteket és shake-eket is.  

Az utóbbi években folyamatosan emelkedett az Arby’s átlagos, egy étteremre jutó forgalma. A hálózat teljes értékesítésének legnagyobb része a ”drive-through” formátumú éttermekből származik, de egyre népszerűbbek a klasszikus, beülős éttermek is. A jellegzetes Arby’s hangulatot a meleg színek és a természetes-, faanyagokból kialakított világos belsőtér jellemzik, modern megvilágítással, fekete-fehér dekorációval.

Az Arby’s üzleti koncepciója most már Magyarországon is elérhető a vállalat franchise rendszerének köszönhetően, melynek keretében az amerikai vállalat exkluzív szerződést kínál a magyarországi franchise partnernek. „A magyarországi franchise partner személyében olyan komoly céget keresünk, amely ismeri ezt a piaci szegmenst és van tapasztalata a vendéglátóiparban is. Emellett a partnernek kell rendelkeznie egy jó helyszínnel (vagy lehetőséggel annak bérlésére / megvásárlására), és további éttermek nyitását is vállalni kell a következő néhány évben – ami azt jelenti, hogy jelentős tőkére is szükség van a franchise partnerré váláshoz. Előny, ha a jelentkezőnek van franchise átvevőként vagy átadóként szerzett tapasztalata” – magyarázta el a hálózat partnereivel szemben támasztott követelményeket William Edwards, a márka magyarországi bevezetéséért felelős EGS vállalat vezérigazgatója.   

Arby's étterem

Az Arby’s franchise rendszerében számos étterem-formátum közül választhatnak a partnerek, melyek helyigénye 60-185 négyzetméterig terjedhet. „A franchise partner minden szükséges támogatást és segítséget megkap a helyszín kiválasztásában, kialakításában és a szélesebb közönséggel történő megismertetésében. Ez magába foglalja többek közt az amerikai képzést is, ami egy 6-8 hetes oktatási programot jelent a vállalat székhelyén” – avatott be Edwards.

Az első Arby’s étterem az Ohio állambeli Boardmanban nyitotta meg kapuit 1964-ben, és mindössze egy évvel később az első franchise partnert is megnyerte magának. Ma, az Egyesült Államokon kívül a márka jelen van Kanadában, Törökországban, valamint a Közel-Keleten.

További információkért az Arby’s koncepcióról, franchise lehetőségről és a partnerekkel szemben támasztott követelményekről kérjük, tekintse meg a franchise katalógust

Szendvicsbe zárt bőség

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank