2016.02.03.

Szórakoztató és egészséges

A szórakozást és fitneszt egy trambulin játszótér koncepcióban egyesítő Sky Zone mester franchise partner segítségével hozná el egyedi szolgáltatását Magyarországra.

Hatalmas termek, faltól-falig trambulin asztalok, több tucat gyermek és felnőtt, akik szabadon (vagy éppen csapatokba rendeződve) ugrálnak és élvezik a ”repkedést”. Röviden ez a Sky Zone, a trambulin-játszótér koncepció, ami egyesítette a fitneszt a szórakozással. Azonban, amikor 2004-ben az alapító, Rick Platt közel 1600 négyzetméteren megnyitotta az első Sky Zone helyszínt Las Vegasban, elsősorban nem egy szórakoztató koncepció, hanem sokkal inkább egy új sport létrehozása volt a cél. A valóság ehhez képest kissé máshogy alakult; az új szolgáltatás gyorsan rendkívül népszerű lett, viszont elsősorban kikapcsolódni jártak az emberek a trambulin parkba, ami hamar egy egészséges szabadidő központtá – vagy, ahogy a Sky Zone-nál szeretnek hivatkozni rá – szórakoztató fitnesz központtá nőtte ki magát.

Sky Zone trambulin park Fotó Sky Zone

A Sky Zone a világ első beltéri trambulin parkja, kategóriájának legnagyobb franchise hálózata, melyet a Franchise Business Review 2014-ben a legjobb feltörekvő amerikai franchise márkának választott.

Amikor 2 évvel később, 2006-ban Rick fia, Jeff Platt megnyitotta a második Sky Zone helyszínt, a koncepció már egy kipróbált és gyümölcsöző üzleti lehetőséget jelentett – és már csak hat hónapos felkészülés kellett a megnyitáshoz. Ma világszerte már több mint 115 Sky Zone várja az aktív kikapcsolódás és a trambulin szerelmeseit, valamint további 50 helyszín kialakítása zajlik jelenleg. A vállalat mindössze 3 saját tulajdonú helyszínnel rendelkezik hazai piacán, az Egyesült Államokban, a többit franchise partnerek üzemeltetik.

Az expanziós stratégia középpontjában tehát elsősorban a franchise áll, amiben a jövőben nem várható változás, így továbbra is franchise partnerekre támaszkodva terjeszkedne a hálózat – Magyarországon is egy országos mester partner megtalálása a cél. „Aktívan keresünk üzleti csoportokat, vállalatokat, melyek erős tulajdonosi szerkezettel rendelkeznek és tapasztalattal az ügyfélszolgálat vagy családi szórakoztató ágazatban” – mondta el William Edwards, a hálózatfejlesztésért Európában és Ázsiában felelős EGS vállalat ügyvezető igazgatója. „Magyarországon ún. „Area Development Agreement” keretében kínálunk országos fejlesztési lehetőséget. Ez az a megállapodás, amiben a franchise partnerek vállalják egy meghatározott számú helyszín megnyitását, egy közösen elkészített és elfogadott fejlesztési terv alapján. A franchise partnerek számára oktatást és széles körű támogatást biztosít a Sky Zone Franchise Csoport, amelyről szintén ezen megállapodás rendelkezik.

Sky Zone jumping

A Sky Zone jövőbeli franchise partnerének feladata lesz a megfelelő helyszínek felkutatása is – az ajánlások alapján egy nagy belmagassággal rendelkező, 1500-3000 m2 alapterületű épületben, de nagyobb bevásárlóközpontok, plázák is szóba jöhetnek. „Feltételezzük, hogy a franchise partnerek ismerik a legjobban a helyi piacot, annak demográfiai és egyéb jellemzőit. Ugyanakkor a központi támogatási rendszer kiterjed a megfelelő helyszínek felkutatására, kiválasztására és kialakítására is” – avatott be William Edwards.

A franchise partnerek számíthatnak támogatásra az üzemeltetés más területein is, a franchise központ segítséget nyújt a trambulin park tervezésében, felszerelésében, a felszerelések beszerzésében, valamint az üzleti terv elkészítésében is. „A támogatási rendszer legfontosabb része a képzés, ami magába foglalja a betanítást a Sky Zone Los-Angelesi székhelyén (ez akár két hetes is lehet), a POS és informatikai rendszerek használatát, a karbantartást és fenntartható működést, valamint a reklám- és marketingtevékenységet is” – emelte ki Edwards. Az igazgató hozzátette, hogy a partnerek a trambulin parkok megnyitása előtt, alatt és után egyaránt támaszkodhatnak a támogatási rendszerre.

A Sky Zone a világ első beltéri trambulin parkja, kategóriájának legnagyobb franchise hálózata, melyet a Franchise Business Review 2014-ben a legjobb feltörekvő amerikai franchise márkának választott. A koncepció célközönsége rendkívül széles és sokszínű (gyermekek, felnőttek, sportolók, rekreációs foglalkozások, stb.), éppen ezért a szolgáltatásai is hasonlóan változatosak: ”szabad” trambulin nagyterem, kosárlabda, röplabda, kidobós, virtuális labdajátékok, habkocka-tenger. Eredetiségüknek és tartalmi sokszínűségüknek köszönhetően a Sky Zone trambulin parkok kiváló helyszínt jelentenek születésnapi-, céges partikhoz, csoportos rendezvényekhez is.

Szórakoztató és egészséges

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank