nemzetközi
A kedvező ár, nem mindig kifizetődő
Amerikai statisztika alapján, egy magasabb befektetési igényű franchise hálózat sikeresebb lehet hosszútávon.
Gazdát cserélne a világ egyik legnagyobb étteremlánca?
A Subway sokáig első helyen állt a franchise rendszerek listáján, ha a hálózat méretét nézzük.
Mi történik a munkaerőpiacon
Miért várnak fehér galléros recessziót, és ez egyáltalán mit jelent?
A nemzetközi terjeszkedés hibái
Avagy hogyan költsünk el hatékonyan 7 milliárd dollárt
Itthon állami, külföldön franchise
Hazánkban állami tulajdonba került a Vodafone, külföldön viszont nem idegenkedik a franchise-tól a márka.
Mi okozza a Starbucks sikerét Kínában?
A szokásos Starbucks arculat, és a kínai látványvilág találkozása.
Megéri-e vállalkozni válságban?
Lehet, hogy még nem vagyunk recesszióban, de a gazdaság gyakorlatilag már lélegeztetőgépen van. Hogyan navigálják a vállalkozni vágyók ezt a környezetet?
Hogyan maximalizálják az ügyfélélményt az éttermek?
Az éttermek sajnos nem úgy reagálnak az értékelésekre, ahogy kellene - egy új tanulmány szerint legalábbis.
Mi az a dualbranding?
Hazánkban még nem sok példa akad rá, de külföldön egyre több nagy márka veti be ezen eszközt.
Hogyan futott fel a világ egyik legismertebb kozmetikai hálózata?
Természetes, fenntartható és állatkísérletmentes.
A szépségipar is lehet kiváló befektetés
A jövőbe illő kezeléseket, orvosi kutatásokra alapuló technológiákat alkalmazó High Care kozmetikai hálózat partnereit keresi Szlovákiában.
Automatizált pizza?
Új technológiát tesztel a világ egyik legnagyobb pizzeria-lánca, hogy elejét vegye a munkaerő hiánynak.
Hogyan befolyásolhatja a fogyasztókat az MI a jövőben?
Éttermi környezetben még gyerekcipőben járnak a megoldások, de rohamtempóban zajlanak a fejlesztések.
A rövid étlapok varázsa
Miért ritkák a hosszú menük, és mire vágyik a vendég, avagy a Five Guys sikerének a titka.
Az éttermek jövőképe
A szokásokhoz híven összegyűjtöttük idén év végén is, hogy milyen innovációkra lehet számítani jövőre.
A nemzetközi terjeszkedés nehézségei
Mit tegyünk ha, lassul a növekedés? Hogyan profilozzuk a partnereket? Beszámoló a Magyar Franchise Szövetség novemberi webinárjáról.
Fókuszban az egészség
Megugrott az érdeklődés az utóbbi években az egészségközpontú éttermek és gasztro-koncepciók után.
Egy hálózat története
Hogyan épült fel Amerika első pizza hálózata és milyen kihívásokkal néz szembe ma.
Le vetik a leplet a szellemkonyhák
A kiszállításra specializálódott vendéglátóhelyek egyet léptek előre, majd kettőt hátra.
A Subway felemelkedése és stagnálása
Hogyan válik egy hálózat piacvezetővé, és miért ragad be a csúcson?